äntligen är Saga hemma igen <33

Nu är min ögonsten hemma igen <3 .
Tack gode gud för att hon kom hem <3 .
Satt vid datan så hörde jag ett litet pip eller jammande utanför så var det min lilla älskade älskling Saga.
Innan var jag jätteledsen och grät .
Trodde fan att hon hade blivit överkörd lr nåt :( .
De kör som jävla galna här , men inte på morgonen kanske.
Men annars kör dem som idioter här !

Älskar mina katter som bara fan.
Kan inte beskriva hur mycket jag älskar dem <333.
Mer än mitt egna liv ialla fall <3333.

kom hem

Min prinsessa Saga <333.
Älskar diiiig <333.

Pusssar din matte !!
Känn dej älskad och trygg nu när du väll har kommit hem till mej och Sessan....
Vi kärlekar dej missen <33.
Inte försvinna igen gumman :'/ <33.

P        E       A      C     E <33 .




Kommentarer
Postat av: mirandaa

sv: skrev ju det itexten, kompis som aldrig ställer upp.men jag måste ställa upp hela tiden för den personen å skit!:s

kram:)

2009-11-05 @ 06:41:43
URL: http://mirandasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0