ensam i mörker.... vart är ljuset ?

Usch och fyfaan ;/.
Då har man allt varit hemma o´ch deppat hela dan förutom att man har handlat + att jag har varit hos morsan.
När jag gick till LIDL så träffade jag på mina grannar och babblade med dem .
Orka dem och de kan vara jobbigt att snacka med dem hela tiden !!

Jag handlade hem.
CocaCola.
Chips
Godis<3.
Dip/Holiday 2st.
Creme fraiche.
Bröd.
Köttbullar.
Falukorv.
Ost,
Juice.

Men glömde hälften.
Efter det så satte jag mig vid datorn igen.
Allt är sååå seegt idag ;(.
Jag har varit hemma från jobbet idag med för jag mår inge bra .
När jag gck till morsan så åt vi varma mackor.
Det va lääääänge sen man åt det xD.
Jag har käkat chips o lite godis innan..


Typiskt att sitta ensem hemma och lyssna på musik och dricka ensam.
Äter och äter , som sagt svullar både chips , dip, godis och sprit bladat med cocacola och sen bara cola.
Kommer nog att leva ensam för-all-evighet :'(  och sen inga barn :-( .
Ingenting händer ikväll heller bara no sitta vid datorn och dryga.
Helgen kommer nog bli piss med :/.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


DIKT AV MIG!
Ensam.
11/9-2009


Ensam i mörkret vart är den på väg ?
Jag sitter ensam på ett berg och kollar ner.
Ska jag hoppa, eller inte hoppa?
Allt bara snurrar i min skalle och jag ramlar omkull .
Allt blir svart för ögonen och jag ser bara stjärnor.
Jag hittar en rostig kniv och skriver  MISSLYCKAD på min arm.
Jag super mig redlös och hoppar .
ORKAR INTE MER !





// Blondiiie <3
gjort dikten själv (c)

BLONDIIIEBABE (c)
- madde.elvenhage 09 -

Pusss Pusss ,<3333.





Kommentarer
Postat av: Jennie

Den dikten va fin gumman<3

2009-09-12 @ 21:59:58
URL: http://andreasflikka.blogg.se/
Postat av: Lovisa winther är mitt namn :D Va e ditt?

fin blogg :)



allt bra? :)

2009-09-12 @ 22:48:56
URL: http://lovisawinther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0