fan åter fan ;'(.

Då är man smått sjuk än , men det släpper efter och jag är förkyld och hostar en hel del fortfarande.
Jag har såna värkar i magen och sen mår jag illa och jag vet inte varför bara.
Allt känns så jävla jobbigt och jag pallar ingenting mer.
Känner mig så misslyckad och äcklig.
Jag sov till kl 13:00 och jag tog min medicin kl 13:30 typ.
Det spelar ingen roll när jag väl tar den så känner jag mig ändå deppig och ledsen.
Jag har varit hos mamma och ätit och sen varit på Lidl och handlat.
Senare sen så åt jag kebab hos henne som hon hade gjorde.
Innan det åt jag soppa och sen äpplekaka och vaniljvisp.

Ikväll , ska jag bara ta det lugnt för det finns inge och göra, förutom och käka popcorn.
Funderar på att lägga mig tidigt ikväll eller jag får se hur mycket jag pallar.
Händer ändå ingenting längre.
Bara dysterhet och äckel päckel skit.
Blåser och blåser , mest deppigeheter.
Saknar fan kärleken.
Tomheten är det värsta.

Saknar dig som fan , men förlåt för att jag är ett misstag :'(<33.
Ett stort misstag är jag så jag har fanimej ingen ork längre :'(.
Gråter som bara den och jag ligger på sängen och tänker på dig.
Dina ögon dem blänker och mitt hjärta jag skänker bort.

Hur ska jag få någon att älska egentligen?
Känner mig så misslyckad och äcklig.
Ingen vill ha mig!!!
INGEN!

Mina känslor är svaga och jag kan bli kär snabbt, men dessa personer kan aldrig vara kär eller älska mig.
Fan att man ska ha otur i allt och sen känns så allt meningslöst allting .
Varför , varför ska allt så äckligt ?

Pusss pusss <333




blondiiiebabe (C)
- madde.elvenhage 09 -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0