fyfaan .....

Fyfan på ren svenska :( .
Då har man inte sovit på flera nätter....
Är nog dags att köpa hem sömntablettter eller nåt...
Jag mår fan inget bra och allt känns som en enda klump i magen av oro ....

Ligger o tänker på han hela tiden ...

O sen på vem fan den där stollen är som vet allt om mig...
Det är fan obehagligt ;/ .
Nån mer än jag som får såna obehagliga samtal att nån kallar er älskling eller att den personen vill ha sex med er eller frågar vad ni har på er för kläder?
Jag får såna obehagliga samtal ialla fall..
DOLT NUMMER är det med .....

O sen innan ikv var det nån som ringde hem till mig o sen när jag väll svarade så la den personen på rakt mitt i örat på  mig...

Vafaan vill ALLA mig egentligen ?!!
Kan någon svara på det ?!!

Sen har jag snackat med morsan i telefon så hon är på sjukhuset igen då....
Men jag blir såå orolig över henne att det ska hände henne saker hele tiden ...

O sen hörde man ett gallskrik innan idag med o det va någon gång ikv och en av mina katter blev livrädda och jamade...

Vill ha fred på jorden ...
PEACE <3

                       PUSS PUSS <3  .

Ikväll har jag bara legat i min säng i stort sätt förutom att ha gått på toan å så..
Känner mej så ensam och ledsen...
Kan fasen inte fatta att ingen kan acceptera mig för den jag är ....

                                          =( .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0