tröttheten växer......

Då vaknade man av mamma ringde mig och det så vid 10:06 så ringde jobbet och frågade vart jag va .
Och då sa jag att jag va hemma och va sjuk .
Jag blir nog hemma hela veckan :(.
Blir nog att jobba nästa vecka på måndag där om jag inte är sjuk fortfarnade.
Men det märks la då helt enkelt,,,
Efter det så kom morsan upp och jag klädde på mig och jag fick energidryck av henen som skulle dricka.
Såå jag fick lite vitaminer i mig och sen efter det så tog jag 2st panodli.
Ojj, ojj... och sen droh hon o jag till Apoteket för att hämta ut min medicin som jag tar.
Den va redan slut och det va därför jag va tvungen att köpa nya.
Jag köpte Strepsils med honung&citron smak.
Efter vi va på Apoteket så drog vi ner till Kvarnen och handlade lite.
Jag köpte choklad, kattmat, tvål, schampoo&balsam och massa mer.
Trött som bara fan och sen efter det gick vi till Lindex och mamma skulle handla med + att hon handlade i affärn.
Det va lite saker till mig som hon handlade.
Hehe, snäll morsa man han va?
Speciellt när man är sjuk så ställer hon upp för än, men det gör hon annars med.
Älskar dig mamma <333.


verkliiigheeet.......

Jag är så sjukt trött på allt trams i den här världen!
Varför kan folk aldrig fatta vad ett neej är ?
Jag blir tokig som in i helvete.

Dessa människor.
Vad är det för barn/ungdomar ni har?
Sitter och visar sina kön i cam :@ .
Jag skulle deffernitivt inte godta om mina barn gjorde så, som sagt aldrig i livet .

Tänk er för !
Vad som än händer blir 10 av 100% unga flickor eller pojkar i 12-15årsåldern och uppåt blir 
sexuellt ofredande eller sexuellt utnyttjade eller blir våldtagna och misshandlade grovt av främmande människor som de inte känner.

Man går oskyldigt på stan när det är mörkt eller på blanka dan. t:ex går hem !
Jag är en av dem som har blivit utsatt för det !
Hemskt som fan är det!
Därför jag säger
neej!
Och lär er för i helvete att säga neej om det är nån/någon som går på er.






PS: VA RÄDD OM ER !!!!!!!!!


diikt......




Fyfaan !
Varför ska allt vara så jobbigt för ?

Har fan ingen ork längre kvar.
Livet är kämpigt och jobbigt på än och samma gång.
Gråter dag in och dag ut.

Men kärleken är bara som en ond cirkel för mig.
Kommer aldrig att få vara lycklig eller känna lycka igen-
Trött på alla falska människor som säger.
 Jag älskar dej.

Jag saknar dej , när de inte menar nåt med det.
De flesta kanske menar det o endel ljuger om det!
O kom inte hit tryck ner mig för då trycker jag ner er tillbaka !


Skrivet av meej ! (c)
BY: Blondiiiiiie666 @ bdb.

DON´T TOUCH !
PILLA BLI :@


skriven av meej den :
24.09.2009


PEEAAACE and LOOVE <333 .



1-2 dar... är fortfarande sjuuk :(......

 Då var det min andra dag idag som jag är sjuk och är hemma ifrån jobbet ;/.
Jag va hemma i måndags och va sjuker då med .
Kände av krassligheten på söndag kvällen när jag kom hem ifrån Ödeshög.
Jag hostade och snorade som in i helvete och sen att min näsa rinner hela tiden.
Sjukt jobbigt är det :(.
Ligger i sängen och deppar efter helgens skit.
Men jag hoppas att han tänker på vad han nu har gjort för fel mot mej :'( .
ALLT KÄNNS SÅÅ JÄVLA JOBBIGT.
KÄNNER MIG SÅÅ MISSLYCKAD OCH ÄCKLIG :'(.

Jag kunde fan inte sova inatt för det känns så jobbigt , speciellt när man är sjuk då.
På kvällen kollade jag på tv:n .
Kollade på Wipeout vid 20:00.
Andra Avenyn vid 21:00 och sen Only you nån långfilm strax efter det.

Sen satt jag vid datorn samtidigt och snackade med folk på MSN.
Kollade min bdb, då o då..
Min facebook .

Sen gjorde jag tea till mig , men före det så borstade jag gaddarna.
Efter det gav jag katterna käk o sen värmde jag tea vatten.
Min hals är trög och shiiet...
men men ...

 

Puss pusss <333.

 

 


Ödeshög i helgen........

Ikväll blire att åka till Ödeshög och hälsa på stora syrran Ingmarie.
Jag ska sova där inatt, men jag får se hur det blir resten av helegen med.
På lördag är det final på STCC.
Om jag inte får stanna så måste jag tyvärr åka hem.
Inget att göra i tråkiga Mjölby.
Bara häcka och glo i väggen och tycka synd om sig själv.
Eller sitta vid datorn eller sova bort hela helgen...
Jag ska packa med mig saker som jag ska ha med mig.
* Kamera + batterier.
* Tandborste + tandkräm.
* Nåt att sova i.
* Pengar.
m,m.



Vad skulle ni säga om jag va gravid en dag?


Vad
skulle ni säga om jag va gravid en dag?



kommentera gärna .


mår inte såå bra :/ .......

Jahaja , då har man allt varit hemma från jobbet idag då.
Jag ringde och ringde, men det va fanimej upptaget så jag sket it.
Vaknade av att morsan sms:ade mig , men jag kände av i halsen å så.
Hostade och snorade som fan natten till idag.
Trodde jag skulle bli allt tokig.
Somnade la runt 3:30-4:00 imorse.
Satt vid datorn och mitt ex-ex-ex vill se mig i cam å shiiiet innan han skulle sova.
Han ville att jag skulle göra han glad :o.
Jag sov till kl. 14:00 lr 14:30 , men jag kommer inte ihåg ett skit fan :(.


dikt av mej........ !





TÄNKER PÅ DEJ HELA TIDEN.
DU RÖR MEJ MED DINA KALLA HÄNDER.
DU SMEKER MITT HÅR.
DU HÅLLER OM MEJ HÅRT.
DU VILL ALDRIG SLÄPPA MEJ.
DU SÄGER : GÅ INTE MIN SKÖNA <3.
KOMMER ALLTID ATT TÄNKA PÅ DEJ.
KOMMER ALLTID ATT VARA VID DIN SIDA NÄR DU SOVER.
KOMMER ALLTID ATT BEHANDLA DEJ SOM EN PRINSESSA.
BARA OM DET VA DU & JAG <3.
TÄNKER PÅ DEJ <3!!!!
<3




MIN DIKT 2009.09.24 (c)
//BLONDIIIIIIE666 @ bdb 
Madde.E (C)


Skrivet den själv så ge fan i den<3!
Kommentera gärna (: .
Puss puss heejs <3.



fredag-söndag !

fredag den 18/9-2009.

Idag kommer syrran till mej för vi ska på bio ikväll :D.
Jag ska bjuda henne på den nya filmen " Flickan som lekte med elden ".
Romanen av Stieg Larsson .
Vi åkte med tåget in kl. 17:48 och i kom i god tid.
Vi köpte godis och sen hämtade vi ut biljetterna.
Syrran och jag satt längst ner på 4 & 5 .
Innan filmen började så var det lång reklam som jag hatar...
Efter det så kom det en som delade ut mat om man svarade rätt så fick man en kasse mat !
O efter det så började filmen men det tog tid att starta.
*SUUUCK* .


HOT or NOT ?


HOT or NOT ?


Y



 


........... fuck everybody !

Jag har allt varit hemma idag med för jag spydde inatt utan anledning.
Ingen aning vad det är fel på mig nuför tiden.
Jag är allt för deprimerad + att jag saknar nog kärlek ,  men jag kommer nog inte kunna få någon att älska heller.
Ligger i sängen och fryser + att jag har det sjukt jobbigt.
Jag vill bara ha fredag nu så man allt träffa stora syrran ;).
Hon och jag ska på bio på kvällen.
Vi ska uppföljaren av Stieg Larsson .
" Flickan som lekte med elden ".
Den han gjorde innan hette.
" Män som hatar kvinnor " .
Sen ska jag vara hos dem till söndagen , för hennes sambo fyller på lördagen.
Vi ska allt fira hennes dotter Sabina o sen hennes sambo Janne.
Hoppas att man allt får det kuligt och roligt ;DD.

Skriver mera imörrn <3.
Pösss pösss


sjuuuk och seeg :/ .

Jahopp, då har man varit smått sjuker igen då :'(.
Får fan aldrig vara frisk längre.
Jag vaknade illaamående, yr skallen och smått frusen .

 


Rest in peace för dirty dancing stjärnan Patrik.....

Då har Dirty Dancing - stjärnan dött .
Han heter Patrik och han dog i cancer.
Han blev bara 57år gammal och det är ingen ålder precis.



Patrick Swayze död inatt

57-årige filmstjärnan somnade in hemma


NEW YORK.
Patrick Swayzes kamp mot cancern är över.
Den världsberömde filmstjärnan dog i går, 57 år gammal.
– Han avled stilla omgiven av sin familj, meddelade en talesman tidigt i morse.
Sedan mars förra året har Patrick Swayze slagits mot elakartad cancer i bukspottskörteln.
Hans hälsa har flera gånger varit mycket dåligt, men mot alla odds har den 57-årige skådespelaren hela tiden lyckts komma tillbaka.
Nu är kampen över.
Swayze somnade in i går, i Los Angeles.
– Han avled stilla, omgiven av sin familj, efter 20 månaders kamp mot sjukdom, hette det tidigt i morse i ett uttalande från publicisten Annett Wolf.

Många roller

Inga andra detaljer var sent i natt kända.
Patrick Swayze har ända sedan tidigt 80-tal varit ett av Hollywoods största namn. Han är framförallt känd för sina roller i succéerna ”Dirty Dancing” och ”Ghost”, men medverkade också i uppmärksammade filmer som ”Red Dawn”, ”Youngblood” och ”The Outsiders”.

Uppmärksammas

Hans envetna kamp mot cancern har varit uppmärksammad och beundrad i USA.
Swayze vägrade låta den stoppa honom från att leva ett rikt och fullt liv. Trots svåra smärtor fullföljde han exempelvis inspelningen av serien ”The beast” för tv-kanalen A&E. Han har också skrivit en memoarbok ihop med hustrun Lisa Niemi under det senaste året.
– Jag vägrar ge upp och vill inte bli reducerad till endast min sjukdom. Så länge jag kan kommer jag att leva ett så normalt liv det bara går, sa han i en intervju i våras.









Vilken är din favoritfilm med Patrick Swayze?

Ställningen just nu:

Youngblood (4.1 %) Alternativ ALT1
Dirty Dancing (62.5 %) Alternativ ALT2
Road House (6.3 %) Alternativ ALT3
Ghost (12.9 %) Alternativ ALT4
Point Break (8.7 %) Alternativ ALT5
Black Dog (0.2 %)  
Donnie Darko (3.6 %) Alternativ ALT7
Annan (1.6 %) Alternativ ALT8
 


Om du är missnöjd med ditt utseende.........

Usch och fy farao så har man jobbat igen då xD.
Det är såå segt at ta sig upp på morgonen och jag hade huvudvärk imorse och sen var jag allt illamående också.
Och jag tänkte, orkar jag verkligen att jobba tänkte jag .
Sen jag väll gick opp så snurrade det som fasen i min skalle :/.
Äntliiigen har jag fått mina cigg eller jag köpte det idag xD + en sallad och 2 coca-cola.
När jag kom hem så satt jag vid datan en stund och sen drog jag te morsan och käkade lite.
Käkade korvgryta och ris + 2 broccoli och ett glas vatten och efter maten åt jag ett plommon.
När jag vääl gick hem såå satte jag mig vid msn igen ...
Sjukt trött och seg man är då...
Nu ikväll har man kollat på " Andra Avenyn " och sen smsat och snackat i telefon + rökt.
ANNARS har allt vara såå segt så man skulle kunna sova i flera timmar..
Jag smsade syrran idag med och sen nu ikväll har jag snackat med gulliga Jonas i telefon ;)<3.
Och sen efter det så har jag snackat med Danne i telefon.

Ajja, snart blire att hoppa in i duschen.
Kanske kommer att somna där inne :o.
Men men så kul ska vi inte ha de..
Kanske ramlar och slår i kul...


Imörrn ska jag träffa Jonas och det ska bli vråål kul :p o det var ett tag sen jag träffade honom.
Sen får jag allt träffa honom hela helgen med o det är ju det som är ett plus i det hela att jag är lilla syster till Ingmarie som Jonas känner o det är ju därför jag får träffa honom å så med , weiiiiii ;)))) .
Jag kanske kommer att få sova inne hos honom istället för den kalla vinden :( .
Jag behöver värme och trygghet om jag ska må bra , inte kyla..

Snart sängdax ;/ i ensamheten :(.
Puss puss alla <33.
Peace (A).
http://blondiiiebabe.weblogg.se (c)
-madde.elvenhage09-

Det värsta jag vet är att bli sårad, sviken, utnyttjad, pressad, lämnad o massa mera :'(.
Jag har ingen ork om jag ska bli det igen och det får fan vara nog emd att såra mig å så nu.
Räcker ATT jag har blivit utnyttjad i cam tusen tals gånger :'((.

|
V
NY bild på mej och jag tog den i måndags (:  .
VAD TYCKER NI ?
Ärliiigt nu ?
<33.




seeg dag idag ........

Usch då har man allt jobbat idag , men det va såå skönt att sluta tidigt ändå.
Började kl. 9:00 och slutade kl. 13:30 o bussen gick 13:40.
När jag väll kom hem så lade jag mig i sängen en stund och öppnade min post.
Jag fick mitt nya EXPERT CARD idag .
Bra att ha ibland ocm man vill köpa skivor eller andra saker.
Och, sen efter det sms:ade jag syrran , men började sms:a henne på bussen o sen när jag kom hem.
Det har varit såå såå segt idag |-) .


helgens slut .......... *suuck*

Nu börjar helgen lida mot sitt slut och det är piss trist tycker jag.
Men det är nog bäst på ett sett , men ett sett inte.
Måste ju sköta mitt jobb som jag hatar nu hela veckan och man vill jue ha pengar, men lönen suger venus :(.
Så det är lika bra att jobba hela dagarna, men helgerna är jag ledig och det ur ju bra det.
Denna dag har varit seg som bara den .
Gjort lite som möjligt..




Kommissarien och havet - den du inte ..

Kommissarien och havet - den du inte ..

Svenskt-tyskt kriminaldrama från 2008. Kriminalkommissarie Robert Andersson är stationerad på
Gotland där han lever ett lugnt liv med sin fru och två barn.
 Men hans lugna idyll bryts när en ung kvinna hittas ihjälslagen, och när ytterligare en kvinna hittas mördad på liknande sätt pekar allt på att en seriemördare är i farten.
Utredningen försvåras när hemliga uppgifter om morden läcker ut till pressen.
Samtidigt som Robert för en kamp mot klockan för att hitta gärningsmannen innan han slår till igen.
I rollerna: Walter Sittler, Sólveig Arnarsdóttir, Andy Gätjen, Inger Nilsson, Paprika Steen, Charlotte Lüder, Sven Gielnik, Henning Baum, Friedrich von Thun, Frida Hallgren

Den börjar kl 21:00 - 22:00 .
Jag ska följa den serien nu framöver.
Den kommer att gå i 4 delar på söndagar.

http://blondiiiebabe.webblogg.se (C)
- madde.elvenhage 09 -



lördags mys ensam......

Nu sitter man i soffan och har det lite mys med godis , chips och dricka men min dricka är slut . *SNYFTY*
Synd om mig är det idag för allt känns så esamt och dystert.
Jag skulle helst ha velat vara hos min stora syrra och vara med dem istället för och sitta hemma ledsen och ensam. Jag skulle hellre ha velat festa eller för jag blir typ aldrig på bjuden på fest eller om jag har fest så kommer ingen för det :'(. Sånt är så jävla jobbigt när man väll har fest så kommer det ingen.
Jag gick lade mig idag alltså imorse klockan prick kl: 8:00 för då gick mitt alarm igång på mobilen, hehe + att jag vakande typ kl 14:35 eller nåt.. nästa vid 15:00 tin . Sen har jag varit hos min älskade morsa en stund. Jag åt där och sen kollade jag lite på nätet efter ett par skor och jacka , men jag hittade som sagt INGENTING..... Jag sjöng till musiken som jag valde på spotify eller vad radio-kanalen heter. Innan det så sms:ade jag min syrra och provade byxor som jag fick av brorsan. 2 Acne jeans och 1 par J .Lindberg<333.
Tack brorsan min för byxorna , men du ska få nån hundrig av mig för byxorna.
Usch och fy fan vad tråkigt man har det å så nuför tiden.
Ingen att umgås med eller att vara med på helgerna .
Bara ensam åter ensam :(.

Trött på att leva det ensamma livet nue.
Nu vill man ha någon att älska, pussa, krama och mysa med.
Bara att leva det mysiga livet utan bekymmer .
Vill ha en vettig kille som kan acceptera än för den man är <33.
Inte som en jävla skit stövel eller skit hög.
Bara slår än eller håller på som en barn rumpa.
Sån kille vill jag inte ha!!!!!




Lev livet annars kan det vara försent ♥ .
Känner mig så misslyckad och äcklig och ful :( .
 Olyckliiig & Ensam ;/ .
Vart finns denna rätta kärleken?
Aaadu, det kan man fan allt undra :$ .

Faan , vad du är underbar och vacker .
Ge mig dig :$.
S I N G E L - 1 0 0 % .





Jahaja, då har man tat lite bilder också med camen.
Har inget att göra, tappat allt intresse och folk är ointresserade av mig :(.
Säger att jag är en dålig tjej och att jag ingen smak har.
Ingen kille kan tänka sig att älska mig.
Bara driva med mina känslor .
Säger att jag är sööt och snygg, när det inte är såå :( .

Jag hatar vissa personer så sjukt mycket.
Bara om de kunde fatta någon jävla gång att de har sårat mig.
Inse fakta för i helvete  :(.

♥ Puss puss // blondiiie ♥
Puss puss..

blondiiiebabe @ weblogg.se
♥ madde.elvenhage 09 ♥
Peace and Love ♥



ensam i mörker.... vart är ljuset ?

Usch och fyfaan ;/.
Då har man allt varit hemma o´ch deppat hela dan förutom att man har handlat + att jag har varit hos morsan.
När jag gick till LIDL så träffade jag på mina grannar och babblade med dem .
Orka dem och de kan vara jobbigt att snacka med dem hela tiden !!

Jag handlade hem.
CocaCola.
Chips
Godis<3.
Dip/Holiday 2st.
Creme fraiche.
Bröd.
Köttbullar.
Falukorv.
Ost,
Juice.

Men glömde hälften.
Efter det så satte jag mig vid datorn igen.
Allt är sååå seegt idag ;(.
Jag har varit hemma från jobbet idag med för jag mår inge bra .
När jag gck till morsan så åt vi varma mackor.
Det va lääääänge sen man åt det xD.
Jag har käkat chips o lite godis innan..


Typiskt att sitta ensem hemma och lyssna på musik och dricka ensam.
Äter och äter , som sagt svullar både chips , dip, godis och sprit bladat med cocacola och sen bara cola.
Kommer nog att leva ensam för-all-evighet :'(  och sen inga barn :-( .
Ingenting händer ikväll heller bara no sitta vid datorn och dryga.
Helgen kommer nog bli piss med :/.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


DIKT AV MIG!
Ensam.
11/9-2009


Ensam i mörkret vart är den på väg ?
Jag sitter ensam på ett berg och kollar ner.
Ska jag hoppa, eller inte hoppa?
Allt bara snurrar i min skalle och jag ramlar omkull .
Allt blir svart för ögonen och jag ser bara stjärnor.
Jag hittar en rostig kniv och skriver  MISSLYCKAD på min arm.
Jag super mig redlös och hoppar .
ORKAR INTE MER !





// Blondiiie <3
gjort dikten själv (c)

BLONDIIIEBABE (c)
- madde.elvenhage 09 -

Pusss Pusss ,<3333.





Åtta år sedan WTC-attackerna.......

Åtta år sedan WTC-attackerna



NEW YORK.
Det är i dag åtta år sedan terrorattackerna i New York, som i praktiken blev startskottet på USA:s pågående krig mot internationell terrorism.

Fyra passagerarflygplan kapades av sammanlagt 19 personer med kopplingar till terrornätverket Al Qaida. Två flögs in i World Trade Center-tornen på Manhattan i New York, det tredje flögs in i USA:s försvarshögkvarter Pentagon i Virginia. Det fjärde havererade på ett fält utanför Shanksville i Pennsylvania efter att passagerarna försökt övermanna kaparna och ta sig in i planets cockpit.

Totalt dödades cirka 3.000 människor i attackerna. De flesta, 2.752 personer, miste livet vid attacken mot World Trade Center-tornen.

Som ett led i uppmärksammandet av årsdagen kommer namnen på alla de omkomna att läsas upp på Ground Zero, platsen där WTC-tornen stod. Namnuppläsningen kommer att avbrytas fyra gånger för att symbolisera ögonblicken då planen träffade tornen och då tornen lite senare rasade.

USA:s president Barack deltar i dag i en minneshögtid som hålls i Virginia. Han har uppmanat amerikanerna att uppmärksamma minnesdagen genom att utföra frivilligarbete. Efter mörkrets inbrott tänds två stora strålkastare riktade mot skyn på Ground Zero.




 

Kopierat ifrån nätet.
Usch så hemskt det kan vara egentligen.
PEACE .


blondiiiebabe ( C ).
- madde.elvehage 09 -



lite bilder ......


MINA VACKRA BILDER SOM JAG HAR FOTOGRAFERAT DEN DAGEN JAG VAR I ULLARED OCH PÅ HEMVÄGEN.


















Bilderna har jag fotograferat med min kamera (C) .
Kommentera tack <3
Puss puss <333.

blondiiiebabe (C)
- madde.elvenhage 09 -

PEACE <3 .




hopp..

Hopp hopp, då har man varit hemma för jag har inte mått så bra .
Jag hatar att vara förkyld och jag har varit förkyld och hostig snart i 1 vecka om inte mycker mer.
Jag har legat i sängen hela dan och jag vaknade kl. 14:55 eller nåt o sen tog jag min medicin.
Har snackat med min syrra och några till på MSN och sen har jag kollat på TV:n.
Det har varit en lugn dag idag , fast irreterad och jobbig ;/.
Jag har inte fått mina pengar idag heller..
Jag hatar dig som fan och jag hoppas att jag får mina pengar snart...
Kan fan INTE lita på någon snart :(.

Din falska fitta ochn jag hatar ditt beteende och massa skit som du ljuger om.
Önskade att du fan satte inne för livs tid din jävla falska fjolla :@.
Trodde vi kunde lita på dig, men fan heller.
Du har sabbat för mig och min familj.
Trött jag är på allting, exakt allting.

Jag har varit hos mamma och min bror.
Vi åt gemensamt och snackade.
Sen snackade jag bara med morsan om lögn halsen.
 Efter det gick jag hem till katterna..

Denna dag har varit sisådära..
Är såå ledsen på massa saker o jag vill komma bort från allt skit med .
Jag vill till Ödeshög till syrran och de andra.
Saknar dem som bara fan <333.

Funderar på att flytta till Ödeshög för jag känner mig faan älskad av dem .
Orkar inte med vissa personer som ska anklaga än hela tiden.
O ni vet vilka ni är !


Ajaa, det blir och vara hemma imörrn med.
Önska att jag fanimej var död !
Kommer aldrig att hitta någon käärlek eller någon som vill ha mig!
Fuck , fuck, fuck , fuck vad jag hatar detta !!!!


Hoppas att det händer nåt kul i mitt liv någon jävla gång så man slipper att vara deppig , ledsen coh massa mer.
Kommer fasen inte på nåt att skriva om så är kul .
Jag ska eventuellt till syrran snart och jag hoppas på snart ialla fall .
Jag orkar fanimej inte vara hemma .
Visst det är inget fel på min familj eller mina katter, men det är skönt att komma bort ibland ocksåå.

Puss puss // blondiiie.


blondiiiebabe (C)
- madde.elvenhage 09 -


I´ve got a lose u :'(

http://www.youtube.com/watch?v=RC3-Xjsbm-Y&feature=related






kläderna och lite blandat .....



ang: 9/9-2009
Den gulliga jackan var jag tvungen att ta bild på.



Lite av grejjerna jag köpte (-; .



Här ser ni lite bättre på sakerna jag köpte.



Pennor och kolliegeblock som jag med köpte.



Maten som jag käkade och det va vråål gött med pizza ;)<33.




Vackra piercings smycken.
Jag köpte 2st men inget av dessa.



BADRUMMET .



BADRUMMET IGEN (-: .



HANDFATET .



Mössan och Piercings smycket!



Kläderna m.m. i kassen.
Fick inte med allt hem :(.
Saknas kajalen o hårbandet .



Ett av linnena jag köpte.



Hello Kitty kasse, stiftpennorna och kalender 2010.



Linnet i vitt .
Har det i svart med .




T-shirten , halsbandet o mössan + smycket i läppen.
Mycket bättre bilder kommer sen..

KOMMENTERA TAACK  <3..

Pusss pusss.

blondiiiebabe (C).
- madde.elvenhage 09 -




Ullared idag....(-;

;-) ULLARED (-; .



Då beger man sig iväg till Ullared med jobbet och jag ska vara vid Lidl kl. 5:30 och jag kommer fanimej vara vråål trött som bara fan och jag kan ens inte sova heller och de andra ska vi hämta i Skänninge kl. 6:00 och de får ialla fall en aning liten sovmorgon som ingen annan får.
Jag kommer nog sova i bilen på vägen ner för jag behöver allt sömn skulle jag allt tro..
Jag kommer deffernitivt ta med mig min kamera så man kan ta lite Ullareds bilder som man allt kan lägga ut på denna blogg och sen på bilddagboken.

Det ska bli sååå kul att åka till Ullared idag så slipper man att jobba ialla fall .
Jobbet är så segt i vanliga fall ..
Blä och usch .
Jag vill hellre jobba med barn/ungdomar och vill ha bättre lön än den jag har nu suger getpung!!

När vi väll åkte hem så hade vi skit kul i bilen.
Men innan det så köpte jag piercingssmycken till läppen.
Innan det så gick de andra in på Ullared igen .
Vi lämnade av Helene, Sarasusanne , Emelie, Annika och mig sist.
Sen gick jag , Emelie och Helene in dit med och innan det kollade jag på skor.
När jag väll gick ut så tog jag en bild som kom det en vakt jävel..
*SUUUUCK* .

Shiiiet vad vi flabbade i bilen och jag kan inte fatta vad det är som va så roligt.<
Men men , ett gått skratt för länger livet ;D.
O det är sant..
Jag kommer att lägga ut det jag shoppade imörrn torsdag..


*FAAAAN JAG KAN ENS INTE BLOGGA BRA :'(*
Går inga kommentarer ens :'(.



Imorse kunde jag ens inte sova.
Somnade nån gång vid 5:00 lr jag minns inte.
Jag var tyvärr sen ut ;(.
Mådde så illa och jag hade huvudvärk med :'(.


Jag shoppade:

Kalender 2010
Stiftpennor
Skärp
Mössa
DVD- Män Som Hatar Kvinnor
3st Benvärmare
3st Linnen
1st T-shirt
Foundashion
Kajal
Hårband
5-pack kolligeblock
Nagelsax , fil , pinnsett och nåt mer sett.
Stickad kofta med luva.
Hello Kitty kasse. 
Halsband. 
och till sist
Piercingssnycken.

När jag väll kom hem så tog jag på TV;n och det var ingen jävla " Andra Avenyn ".
Vad sur jag blir.
Nu har jag kollat på " Livvakterna " och " True Blood ".
Och sååå tråkigt man har det och jag har fanimej ingen ork.
Känns som jag inte pallar att jobba imörrn alltså.
Ska nog sova snart för jag är vrååål trött som faen efter en lång seg dag.
Hittade endel saker , men hade inga cash till det.
Tänlte köpte nåt till syrran men hade inga pengar.


Puss puss <33
blondiiiebabe (c)
- madde.elvenhage 09 -

"I wanna do bad things with you"





jag orkar fan inte mera....

Jahopp, då har man varit hos tandläkaren och det va skit segt för de gick framåt tillbaka hela tiden.
Jag hatar att vänta så jävla mycket och jag fick 2st bedövningar och min tunga vart bedövad.
Efter jag hade varit hos tandläkaren så gick jag hem och tog på datorn och snackade med syrran och sen ringde Jonas mig och sa att han skulle ta bussen vid 13:00 och va framme 13:45.
När jag mötte Jonas så fick jag allt en kram ;D.
När vi väll kom in så kollade vi på film " Män som hatar kvinnor " .
När filmen va slut så myste vi lite , men innan det så pratade vi.
Jag somnade för jag va såå jävulskt trött så det va mysigt när han höll om mig .

Efter det så satte jag mig vid datan och sen gick jag till mamma o käkade lite
och sen kollade jag på TV;n med mamma och brorsan. Programmet " Vad blir det för mat ? " .

När jag väll kom hem så lyssnade jag musik och kollade jag min bdb.
Innan det så kollade jag lite på " IDOL " på 4:an .

Nu äre dax för " Andra Avenyn " och jag ska följa det .
Börjar kl: 21:00 - 21:45

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


Usch , jag mår så dåligt så jag orkar ingenting längre.
Allt känns meningslöst att leva .
Jag kan ens inte lita på vissa personer längre och det känns så jobbigt allting!
Faan faaan faaan faaaaan  ;'(.

Jag saknar fanimej kärleken och tryggheten och känslan.
Men det kommer aldrig bli av ialla fall.
Ingen som älskar mig :'(.
Känner mig bara så misslyckad, äcklig , världelös och mycket mera än såå.


Jag har varit ensam sen juni månad . 
Jag är inte desperat, men man saknar ju att ha någon som bryr sig om än och älskar än för den man är!
Och inte som en skit stövel :'(.


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Då ska man till ULLARED imörrn o det ska bli sketa kul o jag hoppas att jag hittar något.
Men det kommer bilder på det å så sen .

Pussss <3





blondiiiebabe (c) .
- madde.elvenhage 09 -



Denna grabb tycker jag riktigt bra om.
Jag tycker att han är trevlig, men han är så flummig ocksåå.
Jag har träffat han 1 gång Ödeshög och 2 gånger hemma hos mig <33.
Pusssar på dig sötnosen <3.

Jag va med han idag (-; .
Saknar diig <3 *smile*.



 


.........!!

Då har jobbat idag , men det var en slapp dag idag på jobbet..
Det va skönt som fan att sluta vid kl 12:30 och tog 12:40 hem.
När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och sen har jag tagit lite bilder, men det kommer upp några sen .
Usch denna dag är seg och har jag ont i huvudet och sen är jag illamående osv.
Men , men det är allt som är jobbigt i mitt liv och jag pallar fanimej inte mer  :'(.

Just nu kollar jag på filmen " Män som hatar kvinnor " .
Det är en verklighetsbaserad historia av Stieg Larsson.

Filmen är bra men hemsk.
Den rekomenderar jag att ni ska se.

DEN FÅR 5 STJÄRNOR AV MIG.




 # # # # #

Jag tycker att ni ska se denna film .

Det handlar om Män som hatar kvinnor .
Slår dem.
Våldtar dem till döds.
Behandlar dem illa.
m.m.



fuuuck ;/

Jag är så trött på era jävla falska förhoppningar nu och jag trodde verkligen att jag kunde lita på er.
 Men det kan jag tamme fan inte...
Varför , inte säga som det är att ni/du inte gillar mig för den jag är?
Sluta håll allt hemligt för mig.
Ajaa, goodbyee!

ORKAR FAN INTE MER!!!!
Lögnhalsar finns det gott om.
Men, jag kan fan inte lita på någon snart.
SLUTA HITTA PÅ EN MASSA SKIT OM MIG!
Vet vilka ni är också!!!!
HAaH!


Då är man fortfarande smått sjuk och denna förkylning kommer nog aldrig att släppa.
Det kommer nog fanimej ta sig ett tag till fall min förkylning ska släppa ordentligt.
Jag hostar och snorar som bara den och jag kommer aldrig att bli fri ifrån den.
Men skite samma för fan.
Usch och fy fan.
Jag kan fan INTE fatta vad det är med vissa personer ibland.
De ska bara ljuga och hålla på .
Det är en sak jag inte gillar när folk ljuger och håller på .
Inte första gången precis att folk ska ljuga och hålla på.
VÄX UPP FÖR FAN!
Kommer ändåå förr eller senare få reda påt eller så kommer jag på er själva.
Jag känner en hel del personer som ljuger för mig som fan.
Kom inte och tro att ni/du är nåt alltså...
För det är sånt jag stör mig på så skärpning.

Jag vill FAAAAN inte höra att jag är en dålig människa för det är jag inte.
Isåfall kan ni fan vara det själva.
Jag tänker fanimej inte må skit av eran jävla skit och falskhet.
När jag säger något så blire galet och tokigt och sen när nån annan säger något så är det okeej.
Bara jag som ska ha fel , fel , fel åter fel , fast det är andra som har FEL!!!
Så ni tycker att det är rättvist då eller??
VA?!!!

Ni vet inte ett skit om mig så inse fakta först innan ni öppnar eran lilla käft.
Jag är såå jävla trött på erat trams och falska förhoppningar alltså.
Har ni/du inget annat för er än och snacka skit?
Jag vet att vissa ljuger för mig ocksåå.
Asså , fyfan .. fyfaaan!!!!

Ikväll ska jag tare lugnt tror jag och det finns jue inget att göra.
Det enda som man kan göra är ju att kela med katterna , sitta vid datan och lyssna på musik eller se film eller kolla på tv:n .

Nehejj, nu ska jag nog hoppa in i duschen o sen efter det ska jag väll ta lite bilder och sen logga in på MSN sen kanske och jag får la se vad som än händer...


Peace and Love <3.
Make Love, NOT War.

blondiiiebabe (C)
- madde.elvenhage 09 -




bilden har jag fotograferat (c)

puss puss
<333.


fan åter fan ;'(.

Då är man smått sjuk än , men det släpper efter och jag är förkyld och hostar en hel del fortfarande.
Jag har såna värkar i magen och sen mår jag illa och jag vet inte varför bara.
Allt känns så jävla jobbigt och jag pallar ingenting mer.
Känner mig så misslyckad och äcklig.
Jag sov till kl 13:00 och jag tog min medicin kl 13:30 typ.
Det spelar ingen roll när jag väl tar den så känner jag mig ändå deppig och ledsen.
Jag har varit hos mamma och ätit och sen varit på Lidl och handlat.
Senare sen så åt jag kebab hos henne som hon hade gjorde.
Innan det åt jag soppa och sen äpplekaka och vaniljvisp.

Ikväll , ska jag bara ta det lugnt för det finns inge och göra, förutom och käka popcorn.
Funderar på att lägga mig tidigt ikväll eller jag får se hur mycket jag pallar.
Händer ändå ingenting längre.
Bara dysterhet och äckel päckel skit.
Blåser och blåser , mest deppigeheter.
Saknar fan kärleken.
Tomheten är det värsta.

Saknar dig som fan , men förlåt för att jag är ett misstag :'(<33.
Ett stort misstag är jag så jag har fanimej ingen ork längre :'(.
Gråter som bara den och jag ligger på sängen och tänker på dig.
Dina ögon dem blänker och mitt hjärta jag skänker bort.

Hur ska jag få någon att älska egentligen?
Känner mig så misslyckad och äcklig.
Ingen vill ha mig!!!
INGEN!

Mina känslor är svaga och jag kan bli kär snabbt, men dessa personer kan aldrig vara kär eller älska mig.
Fan att man ska ha otur i allt och sen känns så allt meningslöst allting .
Varför , varför ska allt så äckligt ?

Pusss pusss <333




blondiiiebabe (C)
- madde.elvenhage 09 -



memories <3

Här är då min stora syrra Ingmarie <3.
Saknar dej gumman<3.

Ännu en bild på stora syrran min.




Här är gammal en bild på Jonas som jag hittade på facebook.
Denna bild tycker jag är fin på honom ;).
Denna bild tycker jag att du är snygg och het på.
Men det är du jue ändåå :$.



Här har ni lilla Patrik och det är syrrans urgulliga son.
Hunden Tabo är med och liten bit av syrrans huvud.
Saknar dig och barna gumman:'(.



Här är då Marie och det är syrrans dotter.



fotona har jag tat med min kamera.
men inte bilderna på syrran o jonas, men de andra bilderna har jag fotat.

Mera bilder kommer sen..
Puss pusss <333.

blondiiiebabe (c)
- madde.elvenhage 09 -


tankar .

Tankar om livet.

Mitt liv det känns som en enda klump i bröstet.
Mitt hjärta känns det som att det är någon som hugger än med kniv och allt känns så meninslöst att leva.
Jag som hade ork förut och jag har knappast ingen ork nu.
Jag är bara ledsen av ensamhet och sorg.
Tiden med mina sår tar tid att läka.
Ingenting är ingenting.
Livet är ingenting för mig.

Önska att ljuset kunde komma.
Jag ser bara mörker och sen min egna skugga på andra sidan vägen.
Skuggan är möker och gatulamporna lyser.
Tidens timma är slagen och tiden stannar.

Jag önskar bara ibland att man va död så man slapp alla bekymmer som man har varit med om.
Känner mig så ledsen när jag väll ska gå och lägga mig och sova om nätterna.

Ingen att hålla om.
Ingen att älska.
Ingen att krama och pussa.
Ingen trygghet.
Bara ensam och olycklig.
Bara dysterhet och sorg.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Svart som natten jamade katten på trappen.
Ingen va hemma bara satt där och jamade.
Ingen mat.
Inget vatten.
Jamade av hunger och svält.

Dagen där på när husse och matte kom hem så var katten borta.
Dem ropade och ropade.
De kom ingen katt.
Kvällen därpå som kom katten fram igen.
Den jamade och spann.

Mjaaaoooouw.
Mjaaaaaoouuw.
Kuuuuuurrrr.
Kuuuuuurr.

Nästa dag när de kom hem så låg katten död på trappen blodig och sliten i bitar.
Den berättelse eller historia är skriven av mig 
                                     // Blondiiie aka Madde.






blondiiiebabe (c)
- madde.elvenhage 09 -

Pusss pusss <33.



smarriga recept på mat och efterrätter ;D.

Matig gulaschsoppa !

Klassik och mustig köttsoppa som lagas lätt med fläskfilé.

TILL 4 PERSONER:

300-400g fläskfilé
1 gul lök.
2 vitlöksklyftor.
1 röd paprika.
3 potatisar.
2 tsk paprikapulver.
1 tsk oregano.
1 tsk stötta kumminfrön.
2 msk tomatpuré.
1 burk krossade tomater 400g.
1 liter vatten.
3 tärningar köttbuljong.
salt , peppar.
1dl hackad persilja.


Strimla köttet tunt.
Hacka lök, vitlök och paprika.
Skala och tärna potatisen.
Fräs lök, vitlök och paprika.
Tillsätt köttet och låt allt bli brynt.
Blanda i kryddorna, och och låt dem fräsa med en stund.
Tillsätt tomatpuré, tomatkross, potatis, vatten och buljontärningar.
Koka soppan under lock 15-20 minuter.
Smaka av med salt och nymald peppar.
Vänd ner persiljan och servera soppan med en klick creme fraiche.





Lasagne med lax och räkor.

Lättlagad portionslasagne.

TILL 4 PORTIONER.

Färska lasagneplattor.
2 dl creme fraiche tomat och chili.
2 dl mini fraiche.
½-1 dl vitt vin.
150g rökt lax.
150g skalade räkor.
salt, svartpeppar.
½ dl finhackad gräslök.
4 msk löjrom.


Koka ihop creme fraiche, mini fraiche och vitt vin.
Skär laxen i små tärningar och blanda ner i såsen.
Smaka av.
Blanda ner räkor och gräslök.
Dela lasagneplattorna i 12 bitar och koka dem i saltat vatten några minuter.
Varva sås och lasagne på varma tallrikar.
Toppa med löjrom.




blondiiiebabe (c)
- madde.elvenhage 09 -






fortfarande sjuuker ;/ . ingen ork längre.

Jahopp, då är man fortfarande sjuk idag med då.
När jag väll vaknade eller nån gång så ringde mamma mig och vi snackade lite granna och hon frågade hur jag mådde och jag mådde inge bra alls för det känns så jävla konstigt i kroppen .
Strax efter det så ringde jag Vårdcentralen och snackade med dem osv .
Det va skit störande så jag gick aldrig dit och kollade om det va Svininfluensan jag hade.
Det va tydligen nån enkel vanlig baskelusk jag hade.
Men men, så jag har varit hemma idag med ifrån jobbet.
Jag får la se hur det blir på måndag om jag jobbar eller är hemma.

Men men , idag blire att krya på sig ännu mer och sen äta lite mat om det går.
Det känns som jag äter hele tin och jag fattar inte varför.
Det vanliga frågan eller sällan man får höra .
Hon jag snackade med ifrån Vårdcentralen hon frågade mig.
Är du GRAVID Madeleine?
Jag bara: Nae, det är jag inte.
Hon bara: Det var jue bra det...

Ajjaa, livet är skit emellan åt och jag har knappast ingen ork fast jag tar min medicin varje dag.
Om ni nu undrar vad jag äter medicin emot så är det Nedstämdhet och Ångest.
Jag började äta den medicinen den 25 juni 2009 .
Det var en torsdag i vecka 26.

Mina kisse katter de är så gulliga och de leker hela tiden och den lille är så lekfull <333.
Som ni kan göra är att kolla in bilderna på henne ;).
Jag är såå tacksam att jag fick denna katt och ta hand om.
Jag kelar och leker med henne hela tiden och hon sover såå sött ;).

------------------------------------------------------------------------------------

Usch och fy, vad jag saknar mina vänner och syskon :'/  och jag saknar min andra katt jag hade.
Måns , den orange röda katten och jag vart skit ledsen när han dog :'(<33.
Vila i frid min älskade misse <33.
Vi saknar dig, men mamma saknar dig mest<33.

Mycket jag saknar som jag aldrig , aldrig kommer att få igen :(.
Min killkompis dog i en bilolycka och jag önskade att det va jag som satt där istället.
Jag har fanimej ingen ork och leva längre.
Varför, varför, Varföööör ?!!
Snart är det la 3-4år sen du försvann Affe :'(.
Din famn va så varm och mjuk.
Du va en sån som man kunde snacka om allt med.
Och sen händer detta .
FAAAAAAN :'(<333.
I Missss U Vännen <333.
Luuv yaaah <33.

Jag saknar min älskar mormor också.
Nästa år är det 9år sen du dog och lämnade oss :( .
Vi saknar dig massor .
Förlååt , om jag har varit så dum och elak.
Älskar dig mormor <33.

Detta blåsiga och ruskiga vädret gör än deppig och jag fattar faan inte varför jag ska vara deppig.
Jag har fasen mina stunder alltså.
Hoppas att inte medicinen slutar att funka sådär bara.
Jag har vart deppig sen jag gick i skolan.
Skiter i vad ni säger om det är länge sen , för det sitter fan i än.
Inget är värt att förstöra eller sabba för mig för då kan jag lova er att det smäller en vacker dag.

Acceptera mig för den jag är med Respekt.
När jag väll gick i skolan eller när jag gör saker så är allt ett jääääävla helvete.
Vad är det för fel på mig?
Skärpning!

Peace and Love <3.
Make love , NOT war !
blondiiiebabe (C)
- madde.elvenhage 09 -



fotona är tagna av mig med min kamera (C) .




Katterna Saga och Sessan <333.



Här har ni då mig innan jag blekte mitt hår.
Jag mår inge bra alls idag och allt känns så ensamt.
Jag saknar kärlek och tryggheten.
Någon som kan älska mig för den jag är.

Pusssar & Kramar , synes på sta´n <33
PEAAAAACE <333




Bilder på katterna som jag tog idag och tidigare bilder.

|
V




Sessan ligger i Billys knä  (: .





Sessan på golvet =) .




Jag och Sessan ;);).
Min underbara kisse katt ;)).




Sessan i Sagas klätterhus ;O) .




Sessan min säng =)=).




Saga sover i min säng.
Visst är hon söt ?



Sötnowzen Sessan i min säng ;)).
Visst är hon gullig och söt ?!!
<3




Saga ligger i sängen och slicker sig ren och fin om pälsen.




Sessan gäspar, men det ser ut som hon skriker.
Vette fan vad hon gör ...
<3




Sessan leker med Saga, men Saga vill inte.
Hon bara väser åt Sessan.
=)



Sessan min lilla kattunge <3;).
Söt och gullig ;);) .
<3



Sessan , min underbara kisse misse.
Pussar på dig <3.




Busungen Sessan ;o)<3 .




Sessan så underbart gullig och söter hon är , eller hur?!!
<3.



Sessan min lilla bäbis ;o).




Sessan , mitt lilla charmtroll <3 .



Pms-katten Saga.
Idag har hon bara surat och gnällt som bra den.
Löpt har hon gjort också, men Sessan ville bara leka med henne.




Busfröna Sessan & Saga tillsammans ;)<3.
Mot slutet vill dem vara vänner .
Men andra stunden så morrar Saga åt henne.




Saga bara tittar på Sessan medans hon tvättar sig om tassen :D.
Mina änglar små <3.



Saga din lilla fräckis där.
Hon har sina tassar på Sessans huvud.
Ser obehagligt ut för henne.
Mina små underbara änglar<3.
Älskar dem mest <33.




Sessan ligger och sover , men Saga har sina tassar på hennes huvud.
Mina små änglar.
Pussar på dem små skitarna <33.
*Hihihihihihiihi*



Hahahaha nu är det Sessans tur och leka med Saga när hon sover.
Hon bryr sig inte för hon ligger bara där ...




Sötnowzarna Sessan och Saga sover tillsammans <3.
Naaw söta dem ska vara då.
Hoppas att de kan fortsätta att sova tillsammans ut bråk och tjafs.
Pussar på mina underbara kissar ;-) .




SÖTNOWZARNA 
  Sessan & Saga <3.



Sista bilderna på mina sötnowzar Sessan och saga när dem sover tillsammans.
Mera bilder kommer på dem någon annan gång eller dag <33.
De har busat och lekt hela dan och det är så kul och se de små live leka, men Saga blir smått tjurig på den lilla katten Sessan när hon väll vill leka .. Hihihihi.
Pusssar <33.

blondiiiebabe (c)
- madde.elvenhage 09 -
<3



fotona är tagna av mig med min kamera (C) .




Sjuk, ingen ork eller ingen lust.

Då har man varit sjuk sen i onsdags och jag har fått ont i halsen + att jag är hes som bara den.
Går knappast inte att prata för det är så ansträngande.
Lika bra man håller mun så slipper man att prata så mkt.
Jag är mest säng liggandes och yrar framför datorn.
Ingen ork , ingen lust och det finns ingenting att göra när man är sjuk.
Lyssna på musik eller kolla på nån film .
Usch och fyfaan.
Jag kelar med min kattunge som jag har fått också.
Hon är urgullig och det är Saga med <33.
Älskar mina djur och sen min familj också <3<3.

<3

Varför ska allt vara så jävla jobbigt för?
Känner mig ens inte älskad.
Bara bort glömd och ensam.
När jag väll gillar någon , så gillar inte den personen MIG.
Är man för ful?
Eller vad är det för fel på mig?

Peace and Love.
Make love, NOT war.
<3

// blondiiiebabe (C)
- madde.elvenhage 09 -



......

Tänk om allt kunde vara underbart i livet så man slippar att känna ensamheten .
Men jag har djur och min familj , men ändå kan allt kännas ensamt.



Mitt liv del 2.

2/9-2009
   † Övergreppet . †

älskar svartvitt <3

30/4-2007-30/4-2009

Nu har det gått mer än 1ÅR sen jag blev till och från överfallen i min lägenhet ut av en utläning.
På kvällen hade jag och en kompis varit ute på krogen vi hade druckit lite.
Vi dansade och hade kul och den kom det några killar fram och det va hennes internet poalre, men en av dem va hennes kille eller vad hon babblade om. Hon hade druckit allt för mycket så vakten sa : Är det här din kompis? Ja det är min kompis sa jag. Men var vakten tvungen att släppa ut henne och vi var tvungna att hänga på ut.

När jag väl dansade så kom ALLA 3 fram till mig och dansade med mig när jag inte ville det.
1 bakom mig och 2st framför mig.
Jag kände mig inträngd av dessa jävla utläningarna.
Synd, bara för jag va blondin.
Och de andra omkring bara glodde och stirrade på mig som om jag var en HORA eller IDIOT!!!!
Jag tänkte för mig själv och ville säga :
VAFAN GLOR NI PÅ?
Har NI inte sätt värre än så så kan ni bara sluta glo för i helvete.

Efter några timmar som kom det fram en mörk kille till mig medans jag stod i kö till toaletten.

- Han frågade mig: Ska jag följa med dig in på toaletten?
- Jag svarade: Jag vill gå själv. Svårt att fatta tänkte jag, typiskt utläningar som inte vet vad ett nej är!
Och sen höll han på så i ett jävla bra tag och han kunde aldrig sluta heller med sitt jävla tjat om att följa med in på toaletten, men det fick han inte. Men efter tag så gav han sig och gick.

Men inte när jag kom in på dansgolvet så kom han fram till mig igen ochg tog tag i mina händer och dansade.
Han kom närmare och närmare mig och det va obehaglig känsla och dansade med mig.
Jag mådde piss som fan och mådde vrål illa :( och ville bara därifrån med en gång.


Det var INGET kul precis när ALLA bara stirrade på än som om jag skulle njuta av det!
ALDRIG i LIVET att jag njöt av det för jag mådde dåligt av allt intrång :'( .
Bara utlängningar på mig denna kväll och det var fett jobbigt :'(.

Jag bara tänkte : JAG VILL HEM , JAG VILL HEM åter hem !!!!!

Min polare va helt väck den kvällen och full som jädra svin och jag skämdes som in i helvete över henne.
Jag bara : NEEEJ , inte en jävla gång till.

Jag sa till dem att jag går hem och sen kom en av dem och slet tag i min arm.
Nu kommer du med här och stängde smällde igen dörren med en jävla smäll.
Fanskapet kunde ha klämt igen mina fingrar om de skulle ha varit ivägen.
IDIOT JÄVEL :@.

När vi kom till parkeringen så tog han tag i min arm igen och höll fast mig och sa: Jag är kåt i dig och jag skrek sluuta åt han och han sa du ska inte vara arg på och sen hoppade han in i bilen och drog hem med räser fart hem.

Efter det så kom hans polare till mig och började babblade om sin skit fast på engelska och ssn började han kladda och tafsa på mig när jag fan inte ville det och såna fattar ju inte vad man säger heller.
Jag grät och grät, men han undrade varför .
Beror ju på att jag va orolig för min kompis och min pojkvän jag hade ;(, men hon klarade ju sig själv och sen andra orsaken med att hon var full som ett hus.

Jag var allmänt tvungen att hjälpa henne och sen hennes så kallade internet kille va tvungen att hjälpa henne med. Han bara babblade på som fan och hon sa att han inte älskade henne .
Då sa jag, han älskar dig visst. Och skrek hon typ ajjj....
Han älskar dig !  
Och jag sa: Neej han älskar inte mig sa jag!!!!!!

Usch jobbig kväll för fan!!!
När vi väll kom in till henne så sprang hon in på toaletten och spydde. *SUCK* .
Sen efter det så ville jag att den andra typen skulle gå så babblade med mig att dra.
Och han bara drog.

Tack och Lov att han stack annars skulle jag nog ha bli överfallen eller nåt.
Efter det när den stollen drog så gick jag och la mig i hennes soffa och vilade och mådde dåligt.
Sen kommer hon ut till vardagsrummet och pussar på mig och sa: Älskar dig.

Efter det drog jag ut i köket så tjatade idioten på mig.
Kan jag få ditt nummer o jag ångrar allt , men egentligen skulle han inte få numret .
Sen gick till soffan igen , men minns ingenting.
Men men.

Men efter det så drog vi upp till min lägenhet och hennes vidriga kille följde med .
Han la sig i min säng och jag sa ni får fan ta soffan och sova i sa jag.
Jag sa till min kompis att hon skulle använda kondom om de skulle ha sex.
Då sa hon , jag vill inte ha någon kondom .
Jag vill bli med barn sa hon.
Då sa jag : Gör som DU vill och sen gick jag i mitt sovrum la mig.
Tog tid för mig att som :'(.
Undra vad dem gjorde eller höll på med.
Lyssnade efter så hörde jag stönande ljud.

På morgonen kom min tjejkompis in i rummet och säger.
- Jag måste gå nu Madde .
Då säger jag med bestämd ton.
- Du kan inte LÄMNA mig ensam med honom i närheten.
Då säger hon säger såhära till mig.
- Min mamma står säkert utanför och sen smäller igen dörren och drar ifrån mig!!
Jävla idiot tänkte jag som drar ifrån mig och hon ska vara min kompis.
Ingen annan skulle dra från sin kompis som blir såhär utsatt.
Jag som hjälpte henne denna kväll eller natt såhär fittan såhär emot mig.
Sorry för mitt ord-förråd :'(.
Hatar såna männiksor som hon .

Efter en stund så öppnades min sovrums dörr igen och det var inte min kompis utan det var hennes jävla internet kille som kom in i mitt sovrum och det va en obehaglig känsla :(:(:(. Hatar honom och henne som fan.

Han började tafsa och kladda på mig och tog mig innanför låret.
Han började att klä av sig sina kläder, men inte underdelen.
Han hade boxerna kvar på sig, men resten klädde han av sig :'( och sen spände han sina muskler osv.
Jag var ens inte ett dugg intresserad av honom o jag tar inte andras killar.
Han var ens inte min smak av kille heller.
BLÄÄÄÄÄÄ!!!

Han berättade att han ville se mig i underkläder eller som sagt i kort kort kjol och urringat linne så man såg brösten och sen sa han att jag va snyggare och hetare än min tjejkompis och höll på som bara fan.
Fanskapet gav sig aldrig och han bara fortsatte.

Efter det så tog han bort mitt täcke och ville ligga ijämnter mig i sängen, men det fick han inte.
Då blev han hotfull och han försökte att flytta på mig men han lyckades få bort lite av mitt täcke :(.
Jag skrek SLUTA flera gånger men han tryckte ner mina armar svin hårt i sängen så jag fick ont + att jag fick blåmärken på mina armar efteråt av honom och sen efter det så fick han sin äckliga utlösning och allt kom på mig och den rann innanför mina lår och det kom på täcket också och det va vidrigt och onehagligt :'( .

Jag mådde skit dåligt efteråt i flera månaders tid och jag ville bara dö efter allt som hade hänt ;'(( .
Mitt sov täcke var man tvungen att lägga i tvätten med äcklig utlösning på.
Han sms:ade mig och ringde mig hela tiden och det va sjukt störande.
Stollen kallade mig älskling å så i sms:en och sen skrev han att han älskade mig.
Jag skrev till honom att han skulle sluta skriva och ringa till mig .
Efter det så slutade han ringa och sms:a mig.
Och det va skönt det faktiskt.

Strax efter det så kom min tjejkompis upp till mig ochn hennes såkallade kille började städa min lägenhet och vika ihop mina kläder som om han bodde här hos mig. Vart ju orolig att han skulle sno något ifrån mig.
JÄVLA AS JÄVEL TÄNKTE JAG ......

Strax efter så ringer min kille mig och frågar mig vad jag gör.
Och jag satt i köket och mådde skit dåligt som bara fan.
Jag va tillsammans med honom då.
Jag berättade för honom vad som hade hänt, men han trodde mig inte :'(.
Jag har ingen aning om han gjorde det eller inte, men men, alltså trodde på mig.

Men strax efter några månaderdumpade jag honom eller så dumpade han mig.
Jag dumpade / lämnade honom för han var så hotfull och galen på mig för ingenting.

Efter ca: 3 månader så bytte han tjej och det fick jag reda på när jag va hos några.
Det va ifrån min tjejkompis syster.
Allt känns så jävla jobbigt och varför just jag för som ska utsättas för den här jävla skiten.

Det kunde ju fan ha gått illa till om jag inte skulle ha någon styrka, men jag önskade att jag hade styrka så jag kunde ha kickat fanskapen eller fanskapet i skrevet och massa mer. Fan ta er jävla idiotiska utläningar.
STICK HEM DIT NI TILLHÖR och KOM INTE HIT och SABBA FÖR OSS....!!
Idioten var jue starkare än mig så jag hade ju inget mod eller styrka :'( .


Jag umgicks aldrig med min tjejkompis efter detta som hade hänt.
Det tog flera månader efter detta som hade hänt så vi umgicks inte då.
Jag kunde inte förlåta henne heller och det vet hon att jag inte kunde göra.
Förlåååta henne alltså.

Men jag frågesätte henne endel också.
Varför stack du ifrån mig när jag blev överfallen i min lägenhet? 
- Hon svarade : Jag vet inte för min morsa kunde ju komma på mig eller som sagt ringa på och fråga efter mig.
- Och jag sa: Han kunde ha våldtagit mig fattar du väll om du inte skulle ha kommit tillbaka.
Men som sagt så kom du ju tillbaka , men det kunde ha gått illa till .
Sen sa hon inget mer efter det.
Efter det så fick jag höra i ryktes väg att jag va en hora och att jag var fullast och jag fick skylla mig själv.
Men jag mådde sämre och sämre när dagarna och månanderna som gick och jag var ens inte full för fan .
Jag kunde fanimej stå på bena som inte min tjejkompis kunde göra.
Sluta skyll på mig eller anklaga mig för saker som jag inte har gjort.
Inse fakta först innan ni yttrar er !!!!!

Hon var helt borta ialla fall och det var ju ens inte jag.
Detta kunde jue ha hänt min tjejkompis istället , men så vart det jue inte.
Detta hände jue MIG istället :'( !!!


Jag grät i flera månader efter detta som hade hänt och jag ville bara ta mitt egna liv efter denna händelse.
Jag hade ingen ork eller varken lust att göra något heller.
Jag ville ens inte leva heller , för jag ville fan dö :'( !
Men folket sa: Sluta tänk på dig själv hele tin ?
- Jag sa : Jag tänker fan inte ett dugg på mig själv som ni nötter tror att jag gör !

MITT LIV ÄR VERKLIGHETS-BASERAD.
JAG HITTAR INTE PÅ DET JAG HAR SKRIVET.
DET jag skriver är från min tid det jag har varit med om.

Varning för känsliga läsare.
Jag hoppas att ni kommer att fatta eller att acceptera mig med repeskt framöver här i livet....
Nu kommer det några bilder .

Fortsättning följer ......... !!



blömma .

fotona är tagna av mig med min kamera (C)

Peace and Love<3.
Make Love , NOT Waar!!!

<3
blondiiiebabe (c)
- madde.elvenhage 09 -
<3


Mitt liv del 1.

1/9-2009.
† Min skoltid och övriga liv. †


en bro

När jag va liten så hade jag en tjejkompis som hette Martina.
När vi väll lekte så va hon så elak som fan så hon band fast mig i lekparken och sen minns jag inte mer vad hon gjorde. Hon var en stygg flicka den där Martina. Tror vi va jämn gamla men det minns jag inte heller , för jag va så pass liten eller ung då. Jag har haft såna konstiga vänner när jag va liten . En som heter Ted lurade mig att kasta en sten mot en port med glas. Han sa: bara katsa stenen , men kasta den då :@ .
Men jag ville inte men han tjatade ihjäl mig som fan .

En dag när jag hade rast i skolan när jag bodde i Ljungsbro eller på Röda stungans som det hette så retade dem mig för jag va med en kille.
Jag har haft det tufft i skolan och så och det är fett jobbigt att ha det.
LIVET ÄR TUFFT SOM IN I HELVETE.



Mitt liv är en lång jävla historia och jag vet inte hur jag ska börja fan. När jag va 8-5år gammal så vart jag upp lurad till skogen, men jag minns inte det. Jag vart sexuellt utnyttjad av en som va lite äldre än mig och jag kommer inte ihåg om jag blev det eller inte. Jag var jue så pass ung också och han kanske va 10-12år eller nåt den jäveln :'( . Det va utav en Ziggenare och han hette Christian Dimitri
Men senare sen så vart jag inkastade i väggen av hans lillebror Ringo .
Deras mamma Diana skrämde skiten ur mig när jag väl skulle åka till skolan en dag och hon skrek och skrek som fan och man kunde fan tro att hon hade rå dampet i gång och hon har alltid skrikit och härjjat på alla när vi bodde på Röda Stugan utanför Vikingstad eller Linköping. Det va typ vandringsghem med personal och vuxna med barn.

Jag har haft det tufft i mina dar och det har jag än idag.
Spelar ingen roll vad jag gör och inte gör, för det är inte alla som vill acceptera mig för den jag är heller.
Just idag är allt så tufft i samhället.

När jag gick i högstadiet vart jag utnyttjad av en kille som trakaserade mig och tafsa på mig.
Till slut så sparkade jag han i skrevet och sen blev det rektorn på en gång angående att jag blev trakaserad .



När jag va 15-17år gammal om inte yngre så fick jag självmordstankar och hela skiten.
Jag skar mig med rakhyvel, nagelsax, och massa mer.
Jag ströp mig själv och kvävde mig själv med kudde.
Mådde så jävla dåligt har gjort det sen jag va liten .
Jag ville dö när jag va ung osv.

Ingen som älskade mig.
Ingen som brydde sig.
Bara utnyttjade mig totalt.
Lärarna bara sket i än.
Ingen som ville lyssna eller förstå mig.
Bara skratta åt mig.


När jag började gymnasiet så kladdade jag på allt.
På min armar och skolmaterial .
Jag försökte ta mitt liv i skolan så kom det en som slog mig med el-kabel.
Fick näsblod så och sen va folk dumma så de var tvungna att komma och be om ursäkt och förlåtelse till mig.
Men de va så kaxiga som in i helvete mot mig .
Jag har vart med om mycket i skolan och i ren jävla allmänhet.
Pallar fan inget mer alltså.
JAG GÖR BARA INTE DET!!!!

Vart snack med lärarna.
Hela mitt liv + skolgång har vart ett helvete.


Just nu idag har jag gjort lite dumma saker då och då.
Men det va för rättså länge sen.
Jag skar mig med rakhyvel och jag ville bara dö.
Livet är fan det svåraste någonsin tycker jag.

Varför måste jag för?
Känns som ingen vill ha mig.
Ingen känner som jag.
Livet är pisst off ,
När jag säger nåt så blir det ett härjande liv.
När nån annan säger något så kan de visa respekt för dem.
Känner mig så respektlös och oacceptabel.
VILL DÖÖ!!!!


Har ingen ork till det att leva.

VARNING FÖR KÄNSLIGA TYPER och GÖR INTE SÅNA SAKER SOM JAG HAR GJORT.
LOVA MIG DET?


Tack o heejs sveejs.
Fortsättning följer............

Rosknoppar

fotona är tagna av mig med min kamera (C) .

 DIKT.

Känner på en tagg som är vass som en nål 
och
blodet bara droppar från mitt finger.
Det slutar aldrig blöda.
Det blir en blod pöl på golvet.
Blod pölen blir bara större och större.
Jag ligger där på golvet med mtt blodiga finger.
Folk bara tittar på mig.
Sparkar på mig.
Slår på mig.
Skriker: VAKNA VAKNA !

            gjord av : // Blondiiiebabe (c)
                   - madde.elvenhage 09 -



Kattungen Sessan <3

1/9-2009

De vackra rosorna.

SESSAN <33.
Den lekfulla katten som jag fick i måndags <3.
Bilderna från måndagen den 31/8-2009.
Fick henne av en jobbarkompis, men innan skulle hennes dotter Sofia ha den och sen var det ett par killar som kollade på henne, men en av dem kunde inte ha katten för han hade allergi så jag fick ta henne istället.



Sessan är min lekfulla katt ;)

Sessan leker och det ser ut som hon jagar nåt ;)..


Sessan min sötnowz


Kollar på mig mamma så söt jag är ;) ?




När bild på min bebis ;);).
Sessan <3.



Här är jag ;);).



Gömmer sig bakom mitt ben (: .

Sista bilden på henne , men det kommer mera sen.


Sessan kollar sig omkring <3.
Fundersam oxå och undrar vart Saga är någonstans<3.
ÄLSKAR MINA KATTER FÖR-ALL-EVIGHET<33.

<3

Hon är 9 eller 10 veckor gammal och hon är så lekfull så.
Jag gillar lekfulla katter, men jag gillar min andra katt Saga lika mycket som jag gillar Sessan.
Måns är en stor del av min saknad <33.

Puss puss , på denna dag<3.
Miss yaah 4-ever <333.
:'(

PeaCe <3 .

fotona är tagna av mig med min kamera (C) .



Välkommen till min nya blogg!

Då har man skaffat sig en ny blogg.
Det kommer att handla om.


Vckra Blommor


* MITT LIV.
* KATTERNA.
* DIKTER.
* VÄNNER.
* FOTON.

med mycket mera !


Rosknoppar

fotona är tagna av mig med min kamera (C) .

Puss puss <3
Peace (=


RSS 2.0