mörrn mörrn alla....

Nu är det ca en halvtimme kvar tills jag ska upp ur sängen och sen dra till jobbet som ligger i Skänninge.. Jag är så seg och trött som fan. Jag kommer nog att somna allt och jag lita på det. Uschm bussen går 8.35 från resecentrum och jag kommer nog stå och gäspa och sen somna på bussen. Förvånar mig inte... Menar allvar att jag är död idag alltså.. Menmen. Jag kanske kommer in senare sen eller ikväll. Beror på när jag väll kommer hem ifrån Linköping... Faan!!! Jag saknar dig såå sjukt mkt gubben ;'(. Jag bara önskar att det va du och jag, men vafan gör man. Livet är en jävla skit hög som är full med skit och idioter!!! PEACE <3 Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0