usch.. söndag !

Usch och fyfsn så besviken man är på saker ibland. Jag kan knappast inte lita på nån längre ;/. Det enda folk vill är att såra miiig max =/. Men men;/. Jag saknar en viss person som in i helvete och jag kan fasen inte fatta vad det är för fel jag gör?!!! Helvete, säger jag bara..:/. Ibland önskar man att man va liten så man slipper problem. Men det åstakommer problem när man är liten med... Det har jag lagt märke till MÅNAG gånger. Snälla, gubben ge mig en chans ialla fall !? Asså, vafan tänker folk med ibland?? Undrar bara. Men jag kommer alltid att finnas för den som vill prata ut sina känslor och tankar... Men tvingar ingen. Men men! JAG brye mig om mina med människor.. Förlåt att jag inte har skrivit på länge. Har liksom 3st bloggar att bry mig om att sköta... PAECE. Puss<3

Kommentarer
Postat av: miranda

sv: zombie lands lr nåt hette den :D

2009-11-08 @ 09:24:34
URL: http://mirandasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0