diiikt , denna vecka ...

I will always love you <3.

Jag älskar mina vänner mer än jag älskar mina vänner mer än jag älskar mig själv.
Ledsen , men jag säga detta nu och inte senare.
Jag är totalt sönder krossad och mitt hjärta sticker.
Det känns som knivar i bröstet och i ryggen.
Mina hjärta slag slår sämre och sämre.
Andas tungare och tungare.
Ligger ledlös av sorg.

Mitt hjärta brister och rosen bladen vissnar på marken.
Jag faller ihop som en enda klumpa på golvet.
Ligger där och skakar .

Såren i mitt hjärta och mina armar.
Tiden bara rinner och springer iväg.
Allt är ett enda hopp är att rädda mitt liv ur helvetet...

TIME TO SAY GOOD-BYE <3.

SKRIVEN AV MIG <3.
2009-10-08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0