graviditetstestet...

I onsdags morse gjorde jag mitt graviditetstest kl 8:25 på morgonen.
Det visade sig att jag inte va gravid , men många säger att jag är skengravid eller vad det heter.
Fick reda på det igår av några eller de frågade mej.
Idag senare ska jag till gynkologen/barnmorskan så får dem med göra tester på mej.
Allt känns så jobbigt just nu :(.
Har ingen ork till nåt nuför tiden.
Mår illa och sen ont huvudet hela tiden  .
O mina bröst ömmar som fasen med och spänningar i magen med :(.
Känner mej så misslyckad och äcklad bara ;/ .
Vette fan vad jag ska skriva bara..

Mera kommer senare...

Uppdatering.
27-10-2009 .


Jag vill bara säga att jag inte tänker gå till psyk för jag har eller är skengravid.
Jag har ju gjort mitt test i onsdags förra veckan och det visades såhära.
Tog bild på testet imorse om ni inte tror meej ?!
Jag är såå trött på allting när ingen kan lita på mej.

Jag har svårt ATT lita på folk med så enkelt är det.

Men men , nu kommer bilderna..
Fall ni va intresserade av mitt svar på graviditetstestet !
|
V




^
|


Mitt svar ser ni här...
Fall ni är intresserade ..
Som sagt inte....

INGET INTRSSERAR ER...
ISÅFALL KAN NI BARA DRA......






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0