missade bussen ......

Helvete också ;(.
Då har man allt missat bussen till storan syrran med så man får allt ta nästa buss vid 21:00.
Kommer att vara där 21:40 eller vad det stod i tabellen.
Skit samma och huvudsaken är att jag väll kommer fram.
Kommer nog vara trött som fan :(.
Syrran kommer allt och möter mig.
Har en sån sådan snäll syster.
Vi är som syrror hon och jag.
Tack för att du finns gumman ;)<3.

Jag är fanimej nervös just nue att jag kommer att få värsta utskällningen.
HATAR när folk skäller på mig.
*Hjääälp*!!!!

När jag väl kommer fram så blire att ta en cigg och röka och sen babbla en massa strunt med folket.
Sen får man jue se om deras ungar är vakna eller om dem sover.
Skulle tro att dem sover.
Usch, tänk om jag är ensam på bussen till Ödeshög, yippe... not !

Sitter just nu hos morsan och kollar min bdb och lite annat.
Finns ju inget annat att göra än och vänta på bussen som kommer om några fucking timmar..
Uhhhh....


ÖVRIGT!

Imorse gick jag och lade mig kl: 6:30 och sen tog det en stund för mig att somna..
Vred och vände på mig som en stolle.
Kollade på klockan hela tiden.
Katterna låg i sängen och spann underbart.
Jag vaknade nång gång vid 16;00 lr jag kommer inte ihåg :O.
Snackade allt med Adde på MSN och han visade sitt blekte hår och sen med rosa upp till..
Hehe, urgulligt blev det.
Tycker juh jag då...

Jag kollade min bdb i sen svarade jag på kommenterar..
Snackade med Conny , och massa flera..
Samt syrran en sväng på MSN.

-------------------------------------------------------------------------------

Känner mig lite pisst off nu ikväll och jag är inte på hugget...
Känner mig såå misslyckad och äcklig :(.
Faan, vad jag måpr skit alltså.
Ingenting är som det ska längre .
Faan ... faan ... Faan ... faan :(((( :@.

Puss pusss <33
Byeee (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0