Saga , kom hem ;'(((( <33.

Kära alla bloggare och tittare + läsare !!!


SPÅRLÖST FÖRSVUNNEN KATT !
SAGA !


only one for me<333

^
Måns & Saga <3 .

Som ni vet så är jag jävligt ledsen åter ledsen :(.
Min katt Saga är borta och det vore gulligt av er om ni kunde hjälpa mej och leta efter henne :'/<33.
Det räcker att min förra katt jag hade ...
Han dog i sommras eller de var tvugna att avliva honom..
De avlivde honom framför mina ögon i min lägenhet :(((.
Han var inte mer än 4- 5år gammal =( .
Saga är bara 2år gammal och några månader eller nåt...

Om hon försvinner från mitt liv kan jag lova er att jag skulle bryta ihop för den katt är jättefin.
Kommer att lägga ut bilder /bild på henne så ni får se henne ...
Mitt namn och telefonnummer kommer jag att skriva upp med....

Saga hon är underbar och mysig katt någonsin man kan ha ..
Ni ska bara veta :'( .
Min andra katt Sessan är med fin och underbar + att den förra katten jag hade va med underbar.
Mammas, brorsans och min förra katt PUZZ är med död, sen länge nue :((( .
Hatar när dör eller lider av smärta , även människor..
Som sagt allt överhuvudtaget ;((( .

Snart orkar inte jag mer heller :( .
Sårar bara allt och alla , men det är mest att folk sårar och sviiker mej med.
Inte bara jag som sagt....


:'(

Sessan & Saga sover i min säng <333.

ALLA MINA KATTER JAG HAR HAFT HAR VARIT UNDERBARA och MYSIGA <333.
SAKNAR DEM SOM I HELVETE KAN JAG LOVA ER.....

Den som säger att Saga är död kan jag lova att jag aldrig förlåter....
Hon måste leva eller så får man hoppas att nån/någon kommer med henne till mej..
Om jag inte hittar na själv !!!

Hon har blivit såå smal på sista tiden..
Vette fan om hon äter alltsåå..
Orolig som fan ska jag säga er..

KOM HEM NU GUMMAN <33.
Mamma  saknar dej massor <333.

Faan ;'( .
Kommer nog inte kunna sova inatt  heller som jag sällan kan "/ .
Misse gumman , matte älskar dej <33.

Ligger just nue och just nu o tänker på dej <3333.


Bilder på SAGA min PRINSESSA <33333...

kom hem

Saga sover inne i sitt hus  <33

<P> <E> <A> <C> <E> <33 !!!


Jag som ägare till Saga på bilden !!
|
V




VIKTIGT!

Saga <3
Madeleine Elvenhage
0709 - 56 11 78

Riiiing om ni ser eller vet vart hon befinner sig...
Kram på förhand <33.

Gäller ALLA !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0