1-2 dar... är fortfarande sjuuk :(......

 Då var det min andra dag idag som jag är sjuk och är hemma ifrån jobbet ;/.
Jag va hemma i måndags och va sjuker då med .
Kände av krassligheten på söndag kvällen när jag kom hem ifrån Ödeshög.
Jag hostade och snorade som in i helvete och sen att min näsa rinner hela tiden.
Sjukt jobbigt är det :(.
Ligger i sängen och deppar efter helgens skit.
Men jag hoppas att han tänker på vad han nu har gjort för fel mot mej :'( .
ALLT KÄNNS SÅÅ JÄVLA JOBBIGT.
KÄNNER MIG SÅÅ MISSLYCKAD OCH ÄCKLIG :'(.

Jag kunde fan inte sova inatt för det känns så jobbigt , speciellt när man är sjuk då.
På kvällen kollade jag på tv:n .
Kollade på Wipeout vid 20:00.
Andra Avenyn vid 21:00 och sen Only you nån långfilm strax efter det.

Sen satt jag vid datorn samtidigt och snackade med folk på MSN.
Kollade min bdb, då o då..
Min facebook .

Sen gjorde jag tea till mig , men före det så borstade jag gaddarna.
Efter det gav jag katterna käk o sen värmde jag tea vatten.
Min hals är trög och shiiet...
men men ...

 

Puss pusss <333.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallojsan. =) Jaha okey.. trodde du hade lämnat katterna själva en hel helg.. :X

Tack så mkt för att du tycker vi är söta

2009-09-30 @ 09:58:02
Postat av: Alexandra

hallojsan. =) Jaha okey.. trodde du hade lämnat katterna själva en hel helg.. :X

Tack så mkt för att du tycker vi är söta haha kan ju vara bra att skriva vem det är ifrån med va =)

2009-09-30 @ 09:58:40
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0