fortfarande sjuuker ;/ . ingen ork längre.

Jahopp, då är man fortfarande sjuk idag med då.
När jag väll vaknade eller nån gång så ringde mamma mig och vi snackade lite granna och hon frågade hur jag mådde och jag mådde inge bra alls för det känns så jävla konstigt i kroppen .
Strax efter det så ringde jag Vårdcentralen och snackade med dem osv .
Det va skit störande så jag gick aldrig dit och kollade om det va Svininfluensan jag hade.
Det va tydligen nån enkel vanlig baskelusk jag hade.
Men men, så jag har varit hemma idag med ifrån jobbet.
Jag får la se hur det blir på måndag om jag jobbar eller är hemma.

Men men , idag blire att krya på sig ännu mer och sen äta lite mat om det går.
Det känns som jag äter hele tin och jag fattar inte varför.
Det vanliga frågan eller sällan man får höra .
Hon jag snackade med ifrån Vårdcentralen hon frågade mig.
Är du GRAVID Madeleine?
Jag bara: Nae, det är jag inte.
Hon bara: Det var jue bra det...

Ajjaa, livet är skit emellan åt och jag har knappast ingen ork fast jag tar min medicin varje dag.
Om ni nu undrar vad jag äter medicin emot så är det Nedstämdhet och Ångest.
Jag började äta den medicinen den 25 juni 2009 .
Det var en torsdag i vecka 26.

Mina kisse katter de är så gulliga och de leker hela tiden och den lille är så lekfull <333.
Som ni kan göra är att kolla in bilderna på henne ;).
Jag är såå tacksam att jag fick denna katt och ta hand om.
Jag kelar och leker med henne hela tiden och hon sover såå sött ;).

------------------------------------------------------------------------------------

Usch och fy, vad jag saknar mina vänner och syskon :'/  och jag saknar min andra katt jag hade.
Måns , den orange röda katten och jag vart skit ledsen när han dog :'(<33.
Vila i frid min älskade misse <33.
Vi saknar dig, men mamma saknar dig mest<33.

Mycket jag saknar som jag aldrig , aldrig kommer att få igen :(.
Min killkompis dog i en bilolycka och jag önskade att det va jag som satt där istället.
Jag har fanimej ingen ork och leva längre.
Varför, varför, Varföööör ?!!
Snart är det la 3-4år sen du försvann Affe :'(.
Din famn va så varm och mjuk.
Du va en sån som man kunde snacka om allt med.
Och sen händer detta .
FAAAAAAN :'(<333.
I Missss U Vännen <333.
Luuv yaaah <33.

Jag saknar min älskar mormor också.
Nästa år är det 9år sen du dog och lämnade oss :( .
Vi saknar dig massor .
Förlååt , om jag har varit så dum och elak.
Älskar dig mormor <33.

Detta blåsiga och ruskiga vädret gör än deppig och jag fattar faan inte varför jag ska vara deppig.
Jag har fasen mina stunder alltså.
Hoppas att inte medicinen slutar att funka sådär bara.
Jag har vart deppig sen jag gick i skolan.
Skiter i vad ni säger om det är länge sen , för det sitter fan i än.
Inget är värt att förstöra eller sabba för mig för då kan jag lova er att det smäller en vacker dag.

Acceptera mig för den jag är med Respekt.
När jag väll gick i skolan eller när jag gör saker så är allt ett jääääävla helvete.
Vad är det för fel på mig?
Skärpning!

Peace and Love <3.
Make love , NOT war !
blondiiiebabe (C)
- madde.elvenhage 09 -



fotona är tagna av mig med min kamera (C) .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0