Katterna Saga och Sessan <333.



Här har ni då mig innan jag blekte mitt hår.
Jag mår inge bra alls idag och allt känns så ensamt.
Jag saknar kärlek och tryggheten.
Någon som kan älska mig för den jag är.

Pusssar & Kramar , synes på sta´n <33
PEAAAAACE <333




Bilder på katterna som jag tog idag och tidigare bilder.

|
V




Sessan ligger i Billys knä  (: .





Sessan på golvet =) .




Jag och Sessan ;);).
Min underbara kisse katt ;)).




Sessan i Sagas klätterhus ;O) .




Sessan min säng =)=).




Saga sover i min säng.
Visst är hon söt ?



Sötnowzen Sessan i min säng ;)).
Visst är hon gullig och söt ?!!
<3




Saga ligger i sängen och slicker sig ren och fin om pälsen.




Sessan gäspar, men det ser ut som hon skriker.
Vette fan vad hon gör ...
<3




Sessan leker med Saga, men Saga vill inte.
Hon bara väser åt Sessan.
=)



Sessan min lilla kattunge <3;).
Söt och gullig ;);) .
<3



Sessan , min underbara kisse misse.
Pussar på dig <3.




Busungen Sessan ;o)<3 .




Sessan så underbart gullig och söter hon är , eller hur?!!
<3.



Sessan min lilla bäbis ;o).




Sessan , mitt lilla charmtroll <3 .



Pms-katten Saga.
Idag har hon bara surat och gnällt som bra den.
Löpt har hon gjort också, men Sessan ville bara leka med henne.




Busfröna Sessan & Saga tillsammans ;)<3.
Mot slutet vill dem vara vänner .
Men andra stunden så morrar Saga åt henne.




Saga bara tittar på Sessan medans hon tvättar sig om tassen :D.
Mina änglar små <3.



Saga din lilla fräckis där.
Hon har sina tassar på Sessans huvud.
Ser obehagligt ut för henne.
Mina små underbara änglar<3.
Älskar dem mest <33.




Sessan ligger och sover , men Saga har sina tassar på hennes huvud.
Mina små änglar.
Pussar på dem små skitarna <33.
*Hihihihihihiihi*



Hahahaha nu är det Sessans tur och leka med Saga när hon sover.
Hon bryr sig inte för hon ligger bara där ...




Sötnowzarna Sessan och Saga sover tillsammans <3.
Naaw söta dem ska vara då.
Hoppas att de kan fortsätta att sova tillsammans ut bråk och tjafs.
Pussar på mina underbara kissar ;-) .




SÖTNOWZARNA 
  Sessan & Saga <3.



Sista bilderna på mina sötnowzar Sessan och saga när dem sover tillsammans.
Mera bilder kommer på dem någon annan gång eller dag <33.
De har busat och lekt hela dan och det är så kul och se de små live leka, men Saga blir smått tjurig på den lilla katten Sessan när hon väll vill leka .. Hihihihi.
Pusssar <33.

blondiiiebabe (c)
- madde.elvenhage 09 -
<3



fotona är tagna av mig med min kamera (C) .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0