Kattungen Sessan <3

1/9-2009

De vackra rosorna.

SESSAN <33.
Den lekfulla katten som jag fick i måndags <3.
Bilderna från måndagen den 31/8-2009.
Fick henne av en jobbarkompis, men innan skulle hennes dotter Sofia ha den och sen var det ett par killar som kollade på henne, men en av dem kunde inte ha katten för han hade allergi så jag fick ta henne istället.



Sessan är min lekfulla katt ;)

Sessan leker och det ser ut som hon jagar nåt ;)..


Sessan min sötnowz


Kollar på mig mamma så söt jag är ;) ?




När bild på min bebis ;);).
Sessan <3.



Här är jag ;);).



Gömmer sig bakom mitt ben (: .

Sista bilden på henne , men det kommer mera sen.


Sessan kollar sig omkring <3.
Fundersam oxå och undrar vart Saga är någonstans<3.
ÄLSKAR MINA KATTER FÖR-ALL-EVIGHET<33.

<3

Hon är 9 eller 10 veckor gammal och hon är så lekfull så.
Jag gillar lekfulla katter, men jag gillar min andra katt Saga lika mycket som jag gillar Sessan.
Måns är en stor del av min saknad <33.

Puss puss , på denna dag<3.
Miss yaah 4-ever <333.
:'(

PeaCe <3 .

fotona är tagna av mig med min kamera (C) .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0