memories <3

Här är då min stora syrra Ingmarie <3.
Saknar dej gumman<3.

Ännu en bild på stora syrran min.




Här är gammal en bild på Jonas som jag hittade på facebook.
Denna bild tycker jag är fin på honom ;).
Denna bild tycker jag att du är snygg och het på.
Men det är du jue ändåå :$.



Här har ni lilla Patrik och det är syrrans urgulliga son.
Hunden Tabo är med och liten bit av syrrans huvud.
Saknar dig och barna gumman:'(.



Här är då Marie och det är syrrans dotter.



fotona har jag tat med min kamera.
men inte bilderna på syrran o jonas, men de andra bilderna har jag fotat.

Mera bilder kommer sen..
Puss pusss <333.

blondiiiebabe (c)
- madde.elvenhage 09 -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0