Mitt liv del 1.

1/9-2009.
† Min skoltid och övriga liv. †


en bro

När jag va liten så hade jag en tjejkompis som hette Martina.
När vi väll lekte så va hon så elak som fan så hon band fast mig i lekparken och sen minns jag inte mer vad hon gjorde. Hon var en stygg flicka den där Martina. Tror vi va jämn gamla men det minns jag inte heller , för jag va så pass liten eller ung då. Jag har haft såna konstiga vänner när jag va liten . En som heter Ted lurade mig att kasta en sten mot en port med glas. Han sa: bara katsa stenen , men kasta den då :@ .
Men jag ville inte men han tjatade ihjäl mig som fan .

En dag när jag hade rast i skolan när jag bodde i Ljungsbro eller på Röda stungans som det hette så retade dem mig för jag va med en kille.
Jag har haft det tufft i skolan och så och det är fett jobbigt att ha det.
LIVET ÄR TUFFT SOM IN I HELVETE.



Mitt liv är en lång jävla historia och jag vet inte hur jag ska börja fan. När jag va 8-5år gammal så vart jag upp lurad till skogen, men jag minns inte det. Jag vart sexuellt utnyttjad av en som va lite äldre än mig och jag kommer inte ihåg om jag blev det eller inte. Jag var jue så pass ung också och han kanske va 10-12år eller nåt den jäveln :'( . Det va utav en Ziggenare och han hette Christian Dimitri
Men senare sen så vart jag inkastade i väggen av hans lillebror Ringo .
Deras mamma Diana skrämde skiten ur mig när jag väl skulle åka till skolan en dag och hon skrek och skrek som fan och man kunde fan tro att hon hade rå dampet i gång och hon har alltid skrikit och härjjat på alla när vi bodde på Röda Stugan utanför Vikingstad eller Linköping. Det va typ vandringsghem med personal och vuxna med barn.

Jag har haft det tufft i mina dar och det har jag än idag.
Spelar ingen roll vad jag gör och inte gör, för det är inte alla som vill acceptera mig för den jag är heller.
Just idag är allt så tufft i samhället.

När jag gick i högstadiet vart jag utnyttjad av en kille som trakaserade mig och tafsa på mig.
Till slut så sparkade jag han i skrevet och sen blev det rektorn på en gång angående att jag blev trakaserad .



När jag va 15-17år gammal om inte yngre så fick jag självmordstankar och hela skiten.
Jag skar mig med rakhyvel, nagelsax, och massa mer.
Jag ströp mig själv och kvävde mig själv med kudde.
Mådde så jävla dåligt har gjort det sen jag va liten .
Jag ville dö när jag va ung osv.

Ingen som älskade mig.
Ingen som brydde sig.
Bara utnyttjade mig totalt.
Lärarna bara sket i än.
Ingen som ville lyssna eller förstå mig.
Bara skratta åt mig.


När jag började gymnasiet så kladdade jag på allt.
På min armar och skolmaterial .
Jag försökte ta mitt liv i skolan så kom det en som slog mig med el-kabel.
Fick näsblod så och sen va folk dumma så de var tvungna att komma och be om ursäkt och förlåtelse till mig.
Men de va så kaxiga som in i helvete mot mig .
Jag har vart med om mycket i skolan och i ren jävla allmänhet.
Pallar fan inget mer alltså.
JAG GÖR BARA INTE DET!!!!

Vart snack med lärarna.
Hela mitt liv + skolgång har vart ett helvete.


Just nu idag har jag gjort lite dumma saker då och då.
Men det va för rättså länge sen.
Jag skar mig med rakhyvel och jag ville bara dö.
Livet är fan det svåraste någonsin tycker jag.

Varför måste jag för?
Känns som ingen vill ha mig.
Ingen känner som jag.
Livet är pisst off ,
När jag säger nåt så blir det ett härjande liv.
När nån annan säger något så kan de visa respekt för dem.
Känner mig så respektlös och oacceptabel.
VILL DÖÖ!!!!


Har ingen ork till det att leva.

VARNING FÖR KÄNSLIGA TYPER och GÖR INTE SÅNA SAKER SOM JAG HAR GJORT.
LOVA MIG DET?


Tack o heejs sveejs.
Fortsättning följer............

Rosknoppar

fotona är tagna av mig med min kamera (C) .

 DIKT.

Känner på en tagg som är vass som en nål 
och
blodet bara droppar från mitt finger.
Det slutar aldrig blöda.
Det blir en blod pöl på golvet.
Blod pölen blir bara större och större.
Jag ligger där på golvet med mtt blodiga finger.
Folk bara tittar på mig.
Sparkar på mig.
Slår på mig.
Skriker: VAKNA VAKNA !

            gjord av : // Blondiiiebabe (c)
                   - madde.elvenhage 09 -



Kommentarer
Postat av: Marcus nilsson

det låter sjuk bra tycker jag. jag har alltid bryt mig om dej. har hjälpt så mkt om saker. en blogg fattar jag inte så mkt :( jag kan inte om sån så mkt som du kan :( sorry låter så konstig. men ändå har jag gillat dej så länge. vill hjälpa dig må bra å allt. du e den underbar personen jag har snackat me.. skulle vilja va hos dej å finnas allt där hos dig när du gråter å allt. jag vill trösta dej hela tiden. Pusss // Marcus

2009-09-02 @ 00:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0