Mitt liv del 2.

2/9-2009
   † Övergreppet . †

älskar svartvitt <3

30/4-2007-30/4-2009

Nu har det gått mer än 1ÅR sen jag blev till och från överfallen i min lägenhet ut av en utläning.
På kvällen hade jag och en kompis varit ute på krogen vi hade druckit lite.
Vi dansade och hade kul och den kom det några killar fram och det va hennes internet poalre, men en av dem va hennes kille eller vad hon babblade om. Hon hade druckit allt för mycket så vakten sa : Är det här din kompis? Ja det är min kompis sa jag. Men var vakten tvungen att släppa ut henne och vi var tvungna att hänga på ut.

När jag väl dansade så kom ALLA 3 fram till mig och dansade med mig när jag inte ville det.
1 bakom mig och 2st framför mig.
Jag kände mig inträngd av dessa jävla utläningarna.
Synd, bara för jag va blondin.
Och de andra omkring bara glodde och stirrade på mig som om jag var en HORA eller IDIOT!!!!
Jag tänkte för mig själv och ville säga :
VAFAN GLOR NI PÅ?
Har NI inte sätt värre än så så kan ni bara sluta glo för i helvete.

Efter några timmar som kom det fram en mörk kille till mig medans jag stod i kö till toaletten.

- Han frågade mig: Ska jag följa med dig in på toaletten?
- Jag svarade: Jag vill gå själv. Svårt att fatta tänkte jag, typiskt utläningar som inte vet vad ett nej är!
Och sen höll han på så i ett jävla bra tag och han kunde aldrig sluta heller med sitt jävla tjat om att följa med in på toaletten, men det fick han inte. Men efter tag så gav han sig och gick.

Men inte när jag kom in på dansgolvet så kom han fram till mig igen ochg tog tag i mina händer och dansade.
Han kom närmare och närmare mig och det va obehaglig känsla och dansade med mig.
Jag mådde piss som fan och mådde vrål illa :( och ville bara därifrån med en gång.


Det var INGET kul precis när ALLA bara stirrade på än som om jag skulle njuta av det!
ALDRIG i LIVET att jag njöt av det för jag mådde dåligt av allt intrång :'( .
Bara utlängningar på mig denna kväll och det var fett jobbigt :'(.

Jag bara tänkte : JAG VILL HEM , JAG VILL HEM åter hem !!!!!

Min polare va helt väck den kvällen och full som jädra svin och jag skämdes som in i helvete över henne.
Jag bara : NEEEJ , inte en jävla gång till.

Jag sa till dem att jag går hem och sen kom en av dem och slet tag i min arm.
Nu kommer du med här och stängde smällde igen dörren med en jävla smäll.
Fanskapet kunde ha klämt igen mina fingrar om de skulle ha varit ivägen.
IDIOT JÄVEL :@.

När vi kom till parkeringen så tog han tag i min arm igen och höll fast mig och sa: Jag är kåt i dig och jag skrek sluuta åt han och han sa du ska inte vara arg på och sen hoppade han in i bilen och drog hem med räser fart hem.

Efter det så kom hans polare till mig och började babblade om sin skit fast på engelska och ssn började han kladda och tafsa på mig när jag fan inte ville det och såna fattar ju inte vad man säger heller.
Jag grät och grät, men han undrade varför .
Beror ju på att jag va orolig för min kompis och min pojkvän jag hade ;(, men hon klarade ju sig själv och sen andra orsaken med att hon var full som ett hus.

Jag var allmänt tvungen att hjälpa henne och sen hennes så kallade internet kille va tvungen att hjälpa henne med. Han bara babblade på som fan och hon sa att han inte älskade henne .
Då sa jag, han älskar dig visst. Och skrek hon typ ajjj....
Han älskar dig !  
Och jag sa: Neej han älskar inte mig sa jag!!!!!!

Usch jobbig kväll för fan!!!
När vi väll kom in till henne så sprang hon in på toaletten och spydde. *SUCK* .
Sen efter det så ville jag att den andra typen skulle gå så babblade med mig att dra.
Och han bara drog.

Tack och Lov att han stack annars skulle jag nog ha bli överfallen eller nåt.
Efter det när den stollen drog så gick jag och la mig i hennes soffa och vilade och mådde dåligt.
Sen kommer hon ut till vardagsrummet och pussar på mig och sa: Älskar dig.

Efter det drog jag ut i köket så tjatade idioten på mig.
Kan jag få ditt nummer o jag ångrar allt , men egentligen skulle han inte få numret .
Sen gick till soffan igen , men minns ingenting.
Men men.

Men efter det så drog vi upp till min lägenhet och hennes vidriga kille följde med .
Han la sig i min säng och jag sa ni får fan ta soffan och sova i sa jag.
Jag sa till min kompis att hon skulle använda kondom om de skulle ha sex.
Då sa hon , jag vill inte ha någon kondom .
Jag vill bli med barn sa hon.
Då sa jag : Gör som DU vill och sen gick jag i mitt sovrum la mig.
Tog tid för mig att som :'(.
Undra vad dem gjorde eller höll på med.
Lyssnade efter så hörde jag stönande ljud.

På morgonen kom min tjejkompis in i rummet och säger.
- Jag måste gå nu Madde .
Då säger jag med bestämd ton.
- Du kan inte LÄMNA mig ensam med honom i närheten.
Då säger hon säger såhära till mig.
- Min mamma står säkert utanför och sen smäller igen dörren och drar ifrån mig!!
Jävla idiot tänkte jag som drar ifrån mig och hon ska vara min kompis.
Ingen annan skulle dra från sin kompis som blir såhär utsatt.
Jag som hjälpte henne denna kväll eller natt såhär fittan såhär emot mig.
Sorry för mitt ord-förråd :'(.
Hatar såna männiksor som hon .

Efter en stund så öppnades min sovrums dörr igen och det var inte min kompis utan det var hennes jävla internet kille som kom in i mitt sovrum och det va en obehaglig känsla :(:(:(. Hatar honom och henne som fan.

Han började tafsa och kladda på mig och tog mig innanför låret.
Han började att klä av sig sina kläder, men inte underdelen.
Han hade boxerna kvar på sig, men resten klädde han av sig :'( och sen spände han sina muskler osv.
Jag var ens inte ett dugg intresserad av honom o jag tar inte andras killar.
Han var ens inte min smak av kille heller.
BLÄÄÄÄÄÄ!!!

Han berättade att han ville se mig i underkläder eller som sagt i kort kort kjol och urringat linne så man såg brösten och sen sa han att jag va snyggare och hetare än min tjejkompis och höll på som bara fan.
Fanskapet gav sig aldrig och han bara fortsatte.

Efter det så tog han bort mitt täcke och ville ligga ijämnter mig i sängen, men det fick han inte.
Då blev han hotfull och han försökte att flytta på mig men han lyckades få bort lite av mitt täcke :(.
Jag skrek SLUTA flera gånger men han tryckte ner mina armar svin hårt i sängen så jag fick ont + att jag fick blåmärken på mina armar efteråt av honom och sen efter det så fick han sin äckliga utlösning och allt kom på mig och den rann innanför mina lår och det kom på täcket också och det va vidrigt och onehagligt :'( .

Jag mådde skit dåligt efteråt i flera månaders tid och jag ville bara dö efter allt som hade hänt ;'(( .
Mitt sov täcke var man tvungen att lägga i tvätten med äcklig utlösning på.
Han sms:ade mig och ringde mig hela tiden och det va sjukt störande.
Stollen kallade mig älskling å så i sms:en och sen skrev han att han älskade mig.
Jag skrev till honom att han skulle sluta skriva och ringa till mig .
Efter det så slutade han ringa och sms:a mig.
Och det va skönt det faktiskt.

Strax efter det så kom min tjejkompis upp till mig ochn hennes såkallade kille började städa min lägenhet och vika ihop mina kläder som om han bodde här hos mig. Vart ju orolig att han skulle sno något ifrån mig.
JÄVLA AS JÄVEL TÄNKTE JAG ......

Strax efter så ringer min kille mig och frågar mig vad jag gör.
Och jag satt i köket och mådde skit dåligt som bara fan.
Jag va tillsammans med honom då.
Jag berättade för honom vad som hade hänt, men han trodde mig inte :'(.
Jag har ingen aning om han gjorde det eller inte, men men, alltså trodde på mig.

Men strax efter några månaderdumpade jag honom eller så dumpade han mig.
Jag dumpade / lämnade honom för han var så hotfull och galen på mig för ingenting.

Efter ca: 3 månader så bytte han tjej och det fick jag reda på när jag va hos några.
Det va ifrån min tjejkompis syster.
Allt känns så jävla jobbigt och varför just jag för som ska utsättas för den här jävla skiten.

Det kunde ju fan ha gått illa till om jag inte skulle ha någon styrka, men jag önskade att jag hade styrka så jag kunde ha kickat fanskapen eller fanskapet i skrevet och massa mer. Fan ta er jävla idiotiska utläningar.
STICK HEM DIT NI TILLHÖR och KOM INTE HIT och SABBA FÖR OSS....!!
Idioten var jue starkare än mig så jag hade ju inget mod eller styrka :'( .


Jag umgicks aldrig med min tjejkompis efter detta som hade hänt.
Det tog flera månader efter detta som hade hänt så vi umgicks inte då.
Jag kunde inte förlåta henne heller och det vet hon att jag inte kunde göra.
Förlåååta henne alltså.

Men jag frågesätte henne endel också.
Varför stack du ifrån mig när jag blev överfallen i min lägenhet? 
- Hon svarade : Jag vet inte för min morsa kunde ju komma på mig eller som sagt ringa på och fråga efter mig.
- Och jag sa: Han kunde ha våldtagit mig fattar du väll om du inte skulle ha kommit tillbaka.
Men som sagt så kom du ju tillbaka , men det kunde ha gått illa till .
Sen sa hon inget mer efter det.
Efter det så fick jag höra i ryktes väg att jag va en hora och att jag var fullast och jag fick skylla mig själv.
Men jag mådde sämre och sämre när dagarna och månanderna som gick och jag var ens inte full för fan .
Jag kunde fanimej stå på bena som inte min tjejkompis kunde göra.
Sluta skyll på mig eller anklaga mig för saker som jag inte har gjort.
Inse fakta först innan ni yttrar er !!!!!

Hon var helt borta ialla fall och det var ju ens inte jag.
Detta kunde jue ha hänt min tjejkompis istället , men så vart det jue inte.
Detta hände jue MIG istället :'( !!!


Jag grät i flera månader efter detta som hade hänt och jag ville bara ta mitt egna liv efter denna händelse.
Jag hade ingen ork eller varken lust att göra något heller.
Jag ville ens inte leva heller , för jag ville fan dö :'( !
Men folket sa: Sluta tänk på dig själv hele tin ?
- Jag sa : Jag tänker fan inte ett dugg på mig själv som ni nötter tror att jag gör !

MITT LIV ÄR VERKLIGHETS-BASERAD.
JAG HITTAR INTE PÅ DET JAG HAR SKRIVET.
DET jag skriver är från min tid det jag har varit med om.

Varning för känsliga läsare.
Jag hoppas att ni kommer att fatta eller att acceptera mig med repeskt framöver här i livet....
Nu kommer det några bilder .

Fortsättning följer ......... !!



blömma .

fotona är tagna av mig med min kamera (C)

Peace and Love<3.
Make Love , NOT Waar!!!

<3
blondiiiebabe (c)
- madde.elvenhage 09 -
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0