Ödeshög i helgen........

Ikväll blire att åka till Ödeshög och hälsa på stora syrran Ingmarie.
Jag ska sova där inatt, men jag får se hur det blir resten av helegen med.
På lördag är det final på STCC.
Om jag inte får stanna så måste jag tyvärr åka hem.
Inget att göra i tråkiga Mjölby.
Bara häcka och glo i väggen och tycka synd om sig själv.
Eller sitta vid datorn eller sova bort hela helgen...
Jag ska packa med mig saker som jag ska ha med mig.
* Kamera + batterier.
* Tandborste + tandkräm.
* Nåt att sova i.
* Pengar.
m,m.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har inte du djur hemma ? Tänkte det är ju synd om dom o sitta själv så länge.

2009-09-25 @ 19:13:10
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0