Sjuk, ingen ork eller ingen lust.

Då har man varit sjuk sen i onsdags och jag har fått ont i halsen + att jag är hes som bara den.
Går knappast inte att prata för det är så ansträngande.
Lika bra man håller mun så slipper man att prata så mkt.
Jag är mest säng liggandes och yrar framför datorn.
Ingen ork , ingen lust och det finns ingenting att göra när man är sjuk.
Lyssna på musik eller kolla på nån film .
Usch och fyfaan.
Jag kelar med min kattunge som jag har fått också.
Hon är urgullig och det är Saga med <33.
Älskar mina djur och sen min familj också <3<3.

<3

Varför ska allt vara så jävla jobbigt för?
Känner mig ens inte älskad.
Bara bort glömd och ensam.
När jag väll gillar någon , så gillar inte den personen MIG.
Är man för ful?
Eller vad är det för fel på mig?

Peace and Love.
Make love, NOT war.
<3

// blondiiiebabe (C)
- madde.elvenhage 09 -



......

Tänk om allt kunde vara underbart i livet så man slippar att känna ensamheten .
Men jag har djur och min familj , men ändå kan allt kännas ensamt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0